اخبار داغ

فرمانده سپاه دورود:

اعمال محدودیت تردد در ورودی شهر دورود/۳۰۰ بسیجی کار غربالگری را انجام می‌دهند

اعمال محدودیت تردد در ورودی شهر دورود/۳۰۰ بسیجی کار غربالگری را انجام می‌دهند
کریم زینی وند از فعالیت گروه های جهادی برای ضد عفونی سطح شهر خبر داد و گفت: 300 نفر از بسیجیان کار غربالگری را انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم زینی وند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به فعالیت ۳۰۰ بسیجی در طرح غربالگری اظهار داشت: در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان دورود همه راه های اصلی تحت کنترل نیروهای بهداشت، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: نیروهای بسیجی تحت عنوان ستاد مردمی قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا سازماندهی شده اند و به صورت شبانه روزی در ورودی های شهرستان حضور یافته و محدودیت های ترددی را کنترل می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه دورود عنوان کرد: از مسافران در ورودی های شهر تب سنجی و غربالگری اولیه انجام و نکات بهداشتی  برای کاهش رفت وآمدهای غیرضروری صورت می گیرد و تمامی امکانات و تجهیزات نیروهای بسیج و اداره های شهرستان آماده همکاری و ارائه خدمت هستند.

وی از فعالیت ۳۰ گروه جهادی برای ضدعفونی مراکز، مناطق، ادارات و روستاها خبر داد و گفت: گروه های جهادی از ابتدای شیوع بیماری کرونا کار ضدعفونی مناطق مختلف شهرستان، نهادها وارگان های اداری، روستاها و مراکز دیگر را آغاز کرده اند که این اقدام به صورت مستمر در حال انجام و است ادامه خواهد داشت.

,
,
,
,
,

زینی وند با بیان اینکه سپاه دورود تا پایان مقابله با کرونا با استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی در عرصه حضور خواهد داشت: اظهار داشت: هم اکنون گروه‌های مختلفی از مردم، هئیت های مذهبی، سازمان های مردم نهاد و ستادهای مردمیو طلاب برای کمک به کادر بهداشتی و ضدعفونی مناطق و مراکز حساس دورود و مقابله با ویروس کرونا فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه