اخبار داغ

فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول(ص) سپاه جوانرود:

نیروی زمینی سپاه تا نابودی ویروس کرونا پا به‌کار است

نیروی زمینی سپاه تا نابودی ویروس کرونا پا به‌کار است
علی‌احمد فیض‌الهی با اشاره به آغاز عملیات پاکسازی و رفع آلودگی ویروس کرونا در اسدآباد، گفت: امروز جنگ نوین، ویروس منحوس کروناست که برای مبارزه و پیروزی آن سپاه در کنار دیگر مسئولان پا به کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی احمد فیض اللهی، فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول (ص) سپاه جوانرود در حاشیه اجرای عملیات پاکسازی سطح شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به اینکه عملیات دفاع بیولوژیکی نیروی زمینی سپاه در این شهرستان با رمز یا امام رضا(ع) آغاز شد، اظهار کرد: این عملیات در پی دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه و با محوریت قرارگاه نجف اشرف در استان های کرمانشاه، ایلام و همدان از هفته قبل آغاز و امروز در اسدآباد اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه این عملیات با به کارگیری تیم های تکاور انصار الرسول، انصارالحسین، گروه ۴۳ امام علی نیروی زمینی و ناحیه اسدآباد طی یک روز در راستای مبارزه با ویروس کرونا اجرا می شود، افزود: امروز جنگ نوینی که با آن روبرو هستیم، ویروس منحوس کروناست و در این عملیات تیم های واکنش سریع بهداری با پیشرفته ترین تجهیزات به روز، مبارزه خود را با این ویروس آغاز می کنند.

,

وی در پایان گفت: نیروی زمینی سپاه تا از پا درآوردن این ویروس منحوس در این جنگ نوین پا به کار خواهد بود.

,

سپاه در مبارزه با ویروس کرونا پیشگام است

, سپاه در مبارزه با ویروس کرونا پیشگام است, سپاه در مبارزه با ویروس کرونا پیشگام است,

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با قدردانی از سپاه پاسداران، خاطر نشان کرد: این نهاد مقدس همیشه در همه عرصه ها، کمک کار دولت و دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات و بحران‌ها بوده و امروز در مبارزه با ویروس کرونا، پیشگام است.

,

مجید درویشی افزود: در سطح شهرستان اسداباد ۳۰ نقطه آلوده به ویروس شناسایی شد و عملیات پاکسازی از این نقاط در دستور کار یگان های عملیاتی قرار گرفت.

,

وی با اشاره به دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته سپاه برای پاکسازی، گفت: امروز در این عملیات ۱۰ دستگاه خودروی سنگین و  ۵ دستگاه لوازم موتوری وجود دارد که اقدام به پاکسازی نقاط آلوده می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه