اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی:

41 پروژه باز آفرینی شهری در خراسان‌جنوبی اجرا شد/ هدف‌گذاری انجام 120 کیلومتر باند دوم در سال 99

41 پروژه باز آفرینی شهری در خراسان‌جنوبی اجرا شد/ هدف‌گذاری انجام 120 کیلومتر باند دوم در سال 99
داعی گفت: در سال جاری هدف‌گذاری شده 120 کیلومتر باند دوم به مجموع باندهای دوم استان اضافه کنیم که اگر محقق شود 85 درصد جهش در بحث دوبانده شدن راه‌ها را شاهد خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در خراسان جنوبی 17 هزار و 162 کیلومتر راه داریم که تقریبا 658 کیلومتر را توانسته ایم به باند دوم تبدیل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: در سال 97 توانستیم 45 کیلومتر و در سال گذشته 65 کیلومتر باند دوم در استان ایجاد کرده و زیر بار ترافیک ببریم.
,
 
,
هدف گذاری انجام 120 کیلومتر باند دوم در سال 99
, هدف گذاری انجام 120 کیلومتر باند دوم در سال 99, هدف گذاری انجام 120 کیلومتر باند دوم در سال 99,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در سال جاری هدف‌گذاری شده 120 کیلومتر باند دوم به مجموع باندهای دوم استان اضافه کنیم که اگر محقق شود 85 درصد جهش در بحث دوبانده شدن راه‌ها را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
داعی عنوان کرد: میزان باند دوم در سال جاری را نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش دادیم.
,
 
,
افتتاح 130 کیلومتر راه روستایی در سال جاری
, افتتاح 130 کیلومتر راه روستایی در سال جاری, افتتاح 130 کیلومتر راه روستایی در سال جاری,
 
,
وی اظهار کرد: برای راه‌های روستایی نیز هدف‌گذاری افتتاح 130 کیلومتر راه روستایی است.
,
 
,
تشریح وضعیت راه آهن
, تشریح وضعیت راه آهن, تشریح وضعیت راه آهن,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاره به پروژه راه‌آهن در استان، بیان کرد: راه‌آهن خراسان‌جنوبی در کریدور اصلی که چابهار آغاز شده قرار دارد این کریدور با عبور از زاهدان به بیرجند و ایستگاه یونسی اتصال پیدا کرده و در نهایت به راه آهن مشهد- بافق می‌رسد.
,
 
,
داعی گفت: 1511  کیلومتر طول این مسیر است که تقریبا از چابهار تا زاهدان 600 کیلومتر و از زاهدان تا ایستگاه یونسی حدود 900 کیلومتر می‌شود. 
,
 
,
وی ادامه داد: آغاز پروژه راه‌آهن از چابهار به زاهدان در سال 1392 توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی پروژه راه آهن از زاهدان تا ایستگاه یونسی را به 23 قطعه تقسیم کرده، عنوان کرد: در سال 1396 یک قطعه از سمت زاهدان آغاز شد و در همان سال قطعه شماره 23 در خراسان رضوی نیز از سمت یونسی به طول 58 کیلومتر آغاز بکار کرد.
,
 
,
داعی اظهار کرد: آنچه برای ما بسیار مهم و آرزوی دیرینه مردم خراسان جنوبی بود آغاز پروژه راه‌آهن در خراسان‌جنوبی بود که با پیگیری‌های فراوان مسئولان استانی و کشوری پروژه راه‌آهن خراسان‌جنوبی 15 مهرماه سال گذشته کلید خورد.
,
 
,
وی گفت: راه‌آهن خراسان‌جنوبی که درواقع  قطعه 16 به طول 32 کیلومتر است با اعتبار 90 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
,
 
,
پیشرفت 7 درصدی پروژه راه‌آهن در خراسان‌جنوبی
, پیشرفت 7 درصدی پروژه راه‌آهن در خراسان‌جنوبی, پیشرفت 7 درصدی پروژه راه‌آهن در خراسان‌جنوبی,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: پروژه راه‌آهن خراسان‌جنوبی پیمانکار دارد و با پیشرفت فیزیکی حدود 7 درصد در حال کار است.
,
 
,
داعی اظهار کرد: در مورد پروژه راه‌آهن خراسان‌جنوبی 32 کیلومتر را از سمت بیرجند آغاز کردیم و از خراسان رضوی نیز 58 کیلومتر آغاز شده که مجموعا حدود 90 کیلومتر از مسیر 270 کیلومتری بیرجند- یونسی در دست اجرا است.
,
 
,
وی با اشاره به راه‌آهن آنتنی فردوس، گفت: این راه‌آهن به طول 70 کیلومتر نیز از دیگر پروژه‌های مربوط به اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی است.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی بیان کرد: مجموع راه آهنی که در سال گذشته به عرصه اجرا درآمد 103 کیلومتر با اعتبار 190 میلیارد تومان بود.
,
 
,
داعی اظهار کرد: در برنامه داریم بتوانیم عملیات اجرایی قطعه شماره 17 راه‌آهن را که دارای طول 42 کیلومتر است در سال 99 آغاز کنیم.
,
 
,
اعتبار 1400 میلیارد تومانی بخش راه
, اعتبار 1400 میلیارد تومانی بخش راه, اعتبار 1400 میلیارد تومانی بخش راه,
 
,
وی با اشاره به قراردادهای بخش راه، خاطرنشان کرد: یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار بخش راه است که تلاش می‌شود امسال این اعتبار را به 1400 میلیارد تومان افزایش دهیم.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که پروژه‌هایی که در بخش راه در استان اجرا می‌شود به اشتغال منجر می‌شود، گفت: تاکنون 1200 نفر به صورت مستقیم در کارگاهایی که در این خصوص فعالیت دارند مشغول بکار شدند و بیش از 9 هزار نفر اشتغال صنایع وابسته و تثبیت اشتغالی است که در این زمینه به وجود آمده است.
,
 
,
 
,
داعی اظهار کرد: اقدامی دیگری که در سال 98 در استان انقلابی ایجاد کرد و باعث رشد باندهای دوم در استان شد افزایش تخصیص منابع مالی بود. در سال 97 منابع ملی ما در بخش حمل و نقل 60 میلیارد تومان بود و این در سال گذشته به 220 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
,
 
,
مسکن
, مسکن, مسکن,
 
,
وی با اشاره به بحث مسکن در استان، گفت: اولین دستور کار ما اتمام مسکن مهر بود که خراسان‌جنوبی به عنوان استان پنجم در کشور در سال گذشته جشن اختتامیه مسکن مهر را برگزار کرد.
,
 
,
5200 واحد سهم خراسان‌جنوبی از طرح اقدام ملی
, 5200 واحد سهم خراسان‌جنوبی از طرح اقدام ملی, 5200 واحد سهم خراسان‌جنوبی از طرح اقدام ملی,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی بیان کرد: اقدام ملی تکلیف دیگری در بخش مسکن است که از این طرح سهم خراسان‌جنوبی 1388 واحد بود که این عدد به 5200 واحد افزایش دادیم.
,
 
,
داعی عنوان کرد: در سال جاری بنا داریم عملیات اجرایی این تعداد واحد را آغاز کنیم چون در حال حاضر در مرحله ثبت‌نام و پالایش است و یکی از هدف‌گذاری‌های ما برای سال جهش تولید آغاز عملیات اجرایی واحدهای اقدام ملی است.
,
 
,
وی گفت: این 5200 واحد تقریبا یک هزار و 300 میلیارد تومان گردش مالی آن است که رقم بسیار بالایی است و این خود می‌تواند باعث ایجاد اشتغال شود.
,
 
,
بازآفرینی شهری
, بازآفرینی شهری, بازآفرینی شهری,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در مورد بازآفرینی شهری، افزود: بحث باز آفرینی محلات موضوع مهمی است که در بیرجند در شمال شهر اهالی این محلات از بسیاری خدمات عمومی از جمله خانه محله، کتابخانه، درمانگاه و ... محروم هستند.
,
 
,
داعی گفت: در راستای باز آفرینی شهری در شمال شهر بیرجند اقدامات خوبی از جمله ساخت خانه محله، درمانگاه و ... ساخته شده است.
,
 
,
41 پروژه باز آفرینی شهری اجرا شد
, 41 پروژه باز آفرینی شهری اجرا شد, 41 پروژه باز آفرینی شهری اجرا شد,
 
,
وی عنوان کرد: در سال گذشته 41 پروژه در سطح استان با عتبار 156 میلیارد ریال در محلات کم برخوردار اجرا کردیم که ان‌شاءالله اعتبارات این پروژه‌ها در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه