اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبرداد:

غربالگری بیش از 160هزار نفر در ایستگاه های بازرسی سلامت اردبیل

غربالگری بیش از 160هزار نفر در ایستگاه های بازرسی سلامت اردبیل
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از پایش، غربالگری و تب سنجی بیش از ۱۶۰ هزار نفر در 63 هزار خودرو در ایستگاه های بازرسی سلامت هلال احمر استان اردبیل خبر داد و گفت: این پایش در ۱۳ پایگاه بازرسی سلامت جمعیت هلال احمر در ورودی شهرهای استان انجام گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین معبودی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به تشریح اقدامات هلال احمر در مقابله با ویروس کرونا طی هفته اخیر پرداخت و گفت:در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ۱۶۰ هزار و ششصدو سی و یک نفر را که با ۶۳ هزار و ششصد و پنج خودرو از ورودی شهرستان های استان تردد کردند مورد پایش، تب سنجی و غربالگری و پایش سلامت قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,
وی بافزود: ۱۳ پایگاه بازرسی سلامت جمعیت هلال احمر در ورودی شهرهای استان با همکاری دانشگاه علوم‌ پزشکی و نیروی انتظامی استان در ۱۰ شعبه جمعیت هلال استان برای غربالگری، تب سنجی وپایش سلامت ورودی های استان در حال فعالیت هستند‌.
,
 
,
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۰۵۴ نفر روز از عوامل جمعیت هلال احمر استان با ۱۶۷ دستگاه روز آمبولانس و خودرو امدادی در ۱۰ شعبه جمعیت هلال احمر استان  از ۹ اسفند ماه سال گذشته الی ۶ فروردین سال جاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت کردند و این فعالیت همچنان ادامه دارد.
,
 
,
معبودی با تاکید بر لزوم عمل به شعار در خانه بمانیم،افزود: از مردم استان استدعا داریم اگر علاقمند به سلامتی خود و خانواده و جامعه خود هستند در خانه بمانند و از سفرهای غیرضرور به جد پرهیز کنند.
,
 
,
وی گفت: جمعیت هلال احمر استان علاوه بر غربالگری و پایش سلامت در ورودی شهرستان های استان اردبیل،از ظرفیت خیرین نیز برای تهیه اقلام و بسته های بهداشتی برای توزیع در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت در مناطق محروم استان استفاده می کند.
,
 
,
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر فعالیت ۱۳ ایستگاه بازرسی سلامت در ورودی شهرستان های استان،۱۲ پایگاه ثابت  امداد و نجات جادهای در سطح جاده های استان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند‌.
,
 
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه