اخبار داغ

حماس:

پیشنهاد رهبر انصارالله قلب مجاهدان فلسطین را شاد کرد

پیشنهاد رهبر انصارالله قلب مجاهدان فلسطین را شاد کرد
محمود الزهار، از رهبران بلندپایه جنبش حماس پیشنهاد رهبر انصارالله یمن مبنی بر آزادی افسران سعودی در قبال آزادی ربایش‌شدگان جنبش حماس را بسیار محترم و با ارزش توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المیادین، محمود الزهار، از رهبران بلندپایه جنبش مقاوت فلسطین (حماس) پیشنهاد عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی مبنی بر آزادی افسران سعودی در قبال آزادی ربایش‌شدگان جنبش حماس را بسیار محترم و با ارزش دانست و گفت بعید می‌داند دولت سعودی به این پیشنهاد پاسخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جنبش مقاوت فلسطین, انصارالله یمن, آزادی افسران سعودی,

این رهبر حماس تاکید کرد: «ابتکار عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله قلب تمامی مجاهدان و نیرو‌های مقاومت در فلسطین را شاد کرد.»

,

او در ادامه گفت که جنبش حماس به واسطه طرفی که روابط بسیار خوبی با صنعاء داشت، از انصارالله خواسته بود چنین پیشنهادی را ارائه دهد.

,

الزهار همچنین گفت: بازداشت شدگان فلسطینی سال‌ها در عربستان زندگی می‌کردند و اشغالگران به خوبی معادله ما را می‌دانند: اسرا در برابر بازداشت شدگان.

,

او سپس گفت که ارزش چیزی که صنعاء می‌خواهد به سعودی‌ها بدهد یعنی یک خلبان و چهار افسر بسیار بالاست و در ادامه این سؤال را مطرح کرد: آیا دولت سعودی می‌تواند تبعات این معامله را تحمل کند؟

,

در این راستا حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس نیز در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت که امیدوار است دولت سعودی پیشنهاد عبدالملک الحوثی را بپذیرد.

,

پیش از این رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز ملی ایستادگی ملت یمن دربرابر تجاوز ائتلاف سعودی پیشنهاد آزادی افسران سعودی در قبال آزادی ربایش‌شدگان جنبش حماس به دست رژیم سعودی را مطرح کرده بود.

,

رهبر انصارالله یمن گفت: «اقدام مقامات سعودی در ربایش اعضای جنبش حماس و محاکمه آن‌ها را به شدت محکوم می‌کنیم. آمادگی کامل خود برای آزادی یکی از خلبانان اسیر به همراه چهار افسر و سرباز متجاوزگر سعودی در مقابل آزادی ربایش‌شدگان از جنبش حماس را اعلام می‌کنیم. نظام سعودی ربایش‌شده‌های فلسطینی را به اتهام حمایت از طرفی تروریستی محاکمه می‌کند و منظورش مجاهدان است. بر آمادگی کامل خود برای انجام عملیات تبادل اسرا که ائتلاف دائما از آن شانه‌خالی کرده، تاکید می‌کنیم.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه