اخبار داغ

مدیر کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری:

عشایر از کوچ زودهنگام خودداری کنند/زمان کوچ بهاره متعاقباً اعلام می شود

عشایر از کوچ زودهنگام خودداری کنند/زمان کوچ بهاره متعاقباً اعلام می شود
یحیی حسین پور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مهیا نبودن شرایط کوچ، در حال حاضر عشایر باید از اقدام زودهنگام به کوچ جدا خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین پور مدیر کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ، با اشاره به اینکه تا مهیا شدن شرایط مناسب عشایر باید  از اقدام به کوچ زود هنگام جدا خودداری نمایید اظهار کرد:  زمان کوچ بهاره متعاقباً اعلام می شود.

وی تصریح کرد: چنانچه خانوارهای عشایری اقدام به کوچ زود هنگام نماینداز ارائه خدمات در مسیر کوچ برخوردار نخواهند شد.

حسین پور ادامه داد: نیروی انتظامی و منابع طبیعی از کوچ زودهنگام جلوگیری کرده و با متخلفین برخورد قانونی می کند.

 وی اذعان داشت: هماهنگیهای لازم با مراکز بهداشتی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای سرکشی به مناطق عشایری و ارائه خدمات بهداشتی و آموزش‌های مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

حسین پور افزود: ترددهای خود را به ادارات در سطح شهرستان و استان حذف و از طریق تماس های تلفنی با مسئولان ادارات امور عشایر شهرستان یا ارسال پیامک در خواستهای خود را ثبت نمایید.

وی عشایر را  ملزم به رعایت نکات بهداشتی کرد و گفت: از دست دادن، روبوسی و تجمع در فضای سربسته و برگزاری مراسمات پرهیز نموده و همچنین دید و بازدید ایام عید نوروز را به تعویق بیاندازید.

حسین پور افزود: فاصله یک تا دو متر از یکدیگر را رعایت نمایید و از پذیرش افراد ناشناس و نیز دریافت هرگونه بسته ای از آنان خودداری فرمایید.

وی بیان داشت: در صورت مشاهده علائم بیماری نظیر   تب،سردرد،گلودرد،سرفه و تنگی نفس به یکی از نزدیک ترین محل های استقرار خانه های بهداشت مراجعه نمایید.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه