اخبار داغ

در پی وقوع زلزله امروز جنوب کرمان مطرح شد؛

زمین لرزه ۵.۴ ریشتری فاریاب خسارت جانی و مالی نداشت/ اعزام ۲ گروه ارزیاب به منطقه

زمین لرزه ۵.۴ ریشتری فاریاب خسارت جانی و مالی نداشت/ اعزام  ۲ گروه ارزیاب به منطقه
صبح امروز زمین لرزه ای به قدرت ۵.۴ ریشتر شهرستان فاریاب واقع در جنوب شرقی استان کرمان را لرزاند، تاکنون خسارت جانی و مالی ناشی از این زمین لرزه گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، دقایقی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری زمین فاریاب در کرمان را لرزاند، این زمین‌لرزه در عمق ۱۴کیلومتری زمین، در موقعیت ۲۸.۳۰ شمالی و ۵۷.۳۰ شرقی و در فاصله ۲۴ کیلومتری فاریاب و ۵۶ کیلومتری کهنوج ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

شدت این زمین لرزه به گونه ای بود که در شهرستان های جیرفت، عنبراباد، کهنوج و رودبار نیز احساس شد.

,

خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره گفت: دو تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شده‌اند، تاکنون گزارش از میزان خسارت های احتمالی ارائه نشده‌است.

,

رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: این زمین لرزه در  ۵۶ کیلومتری شهرستان کهنوج و ۵۷ کیلومتری شهرستان عنبرآباد رخ داده است، هلال احمر استان دو تیم ارزیابی به منطقه اعزام کرده است و تاکنون هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

,

علی نیک نفس به خبرنگار ما گفت: این زمین لرزه در کوه های زهمگان از توابع بخش هور رخ داده است، بلافاصله پس از وقوع زلزله نسبتا شدید در فاریاب همکاران ما در ستاد بحران وارد عمل شده و به رصد و پایش منطقه پرداختند.

,

فرماندار فاریاب گفت: تاکنون از زمین لرزه صبح امروز خسارت جانی گزارش نشده و در بررسی های به عمل آمده خسارات مادی این زمین لرزه نیز محدود بوده است.

,

وی در خصوص وارد آمدن خسارات احتمالی به منازل مسکونی ابراز کرد: سیل اخیر خسارات محدودی به منازل مسکونی وارد کرده بود اما تاکنون خسارتی ناشی از وقوع زمین لرزه ارسال نشده است.

,

لازم به ذکر است شهرستان فاریاب در جنوب شرقی استان کرمان واقع شده است و تا مرکز استان ۲۷۵ کیلومتری فاصله دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه