اخبار داغ

به‌دلیل مقابله با ویروس کرونا انجام شد؛

کاهش 50 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی البرز/ 47 محور از 70 ورودی استان مسدود شد

کاهش 50 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی البرز/ 47 محور از 70 ورودی استان مسدود شد
در حال حاضر تمام خروجی‌های استان باز و ورودی های البرز اجازه ورود هیچگونه خودروی غیربومی را نخواهند داد و به جز 23 محور از 70 محوری که با غربال‌گری اجازه ورود نیروی بومی را می‌دهند سایر محورها با نیوجرسی و خاک مسدود شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، صبح امروز جمعه خبری در کانال تلگرامی خبرگزاری مهر با عنوان 60 هزار تردد در محور کرج – قزوین و 57 هزار تردد در محور کرج – تهران طی 24 ساعت گذشته منتشر و محورهای ورودی استان البرز پرتردد ترین محورها طی 24 ساعت گذشته اعلام شد این در حالی است که سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه البرز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار تیتریک از کاهش 50 درصدی تردد نسبت به سال گذشته خبر داده و می گوید؛ "البته البرز طی سال به واسطه اینکه محور مواصلاتی 15 استان کشور است تردد بالایی دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 47 محور از 70 ورودی استان البرز مسدود شد
,  47 محور از 70 ورودی استان البرز مسدود شد,  47 محور از 70 ورودی استان البرز مسدود شد,  47 محور از 70 ورودی استان البرز مسدود شد,  47 محور از 70 ورودی استان البرز مسدود شد,
 
,
امروز ورودی های کل استان البرز را که تقریبا 70 مورد بود شناسایی کردیم که از این آمار تنها در 23 محور ورودی داریم و توسط پلیس راه، نیروی انتظامی، نماینده فرماندار و هلال احمر غربال گری در این مسیرها انجام می شود، همچنین سایر محورها مسدود شده اند. 
,
 
,
, ,
 
,
هیچ غیر بومی به جز پلاک های استان البرز و تهران نمی تواند وارد شهرستان های استان البرز شود و صرفا در 23 نقطه با کنترل امکان تردد وجود دارد، اجازه ورود به دیگر پلاک ها برای ورود به استان ما داده نمی شود و در صورت مشاهده هر پلاک غیر بومی علاوه بر اینکه مالک خودرو 500 هزار تومان جریمه و اعمال قانون خواهند شد بلکه یک ماه خودروی آنها در پارکینگ متوقف می شود.  
,
حساسیت نسبت به موضوع کرونا توسط وزیر بهداشت طی روزهای گذشته اعلام شد اما همانند دیگر کشورها در عرصه کنونی نیازمند اقدامات سلبی هستیم و نسبت به برخورد با افرادی که رعایت نمی کنند وارد عمل شویم، اقدامی که در حال حاضر انجام داده ایم کاش پیش تر انجام شده بود. 
,
 
,
ار روز گذشته کار به پلیس واگذار شده است و پلیس هم سفت و سخت پای این مسئولیت ایستاده است، پیش از این هلال احمر و اورژانس ورودی شهر مستقر می شدند و صرفا جاده های اصلی را غربال گری و کنترل می کردند در حالی که باید ورودی شهر کنترل می شد، متاسفانه طی روزهای گذشته نیروهای مذکور در خروجی ها مستقر شده بودند. 
,
 
,
در حال حاضر تمام خروجی های استان باز و ورودی های البرز اجازه ورود هیچگونه خودروی غیر بومی را نخواهند داد و به جز 23 محوری که با غربال گری اجازه ورود نیروی بومی را می دهند سایر محورها با نیوجرسی و خاک  مسدود شده است، هر نقطه 3 نیروی پلیس راه و 3 نیروی انتظامی 24 ساعته در محورهای مد نظر ما مستقر هستند". 
,
 
,
ممنوعیت تردد غیر بومی ها به شاهراه مواصلاتی کشور 
, ممنوعیت تردد غیر بومی ها به شاهراه مواصلاتی کشور  , ممنوعیت تردد غیر بومی ها به شاهراه مواصلاتی کشور  ,
 
,
همچنین عزیزالله شهبازی استاندار و رئیس ستاد استانی کرونا در البرز پیش از ظهر امروز جمعه 8 فروردین  در حاشیه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع رنجیره انتقال بیماری کرونا به خبرنگاران گفت: "اداره ثبت احوال همراه با دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، هلال احمر و فرمانداری ها تشخیص افراد غیر بومی در ورودی ها را انجام داده و کنترل می کنند، البته نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو است. 
,
 
,
, ,
 
,
در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز چنانچه یک واحد صنفی مرتکب تخلف شود توسط تعزیرات حکومتی استان البرز به مدت یک ماه پلمب خواهد شد و از عموم مردم هم درخواست می کنم برای حفظ سلامتی خود و خانواده در منزل بمانند". 
,
 
,
سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز هم خطاب به مسافران نوروزی که قصد بازگشت به شهر خود را دارند گفت:" برای تردد به هیچ عنوان وارد شهر نشوند و خودروهای امدادرسان، نظامی، انتظامی، حمل بار مواد غذایی و دارویی و سوخت معاف از محدودیت تردد هستند. 
,
 
,
همچنین کلیه مراکز تعویض پلاک، صدور گواهینامه، پلیس +10 و آموزشگاه های رانندگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و تردد ضروری بین تهران و البرز صرفا با کنترل انجام خواهد شد".  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه