اخبار داغ

به مناسبت روز پاسدار منتشر شد؛

از مدافعان حریم امنیت در دهه ۶۰ تا مدافعان سلامت دهه ۹۰+تصاویر

از مدافعان حریم امنیت در دهه ۶۰ تا مدافعان سلامت دهه ۹۰+تصاویر
شیوع کرونا در کشور سبب شد تا بسیج و سپاه پاسداران همگام با جامعه پزشکی در جبهه سلامت همانند رزمندگان دفاع مقدس در دهه۶۰ جانفشانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس؛  شیوع کرونا در کشور سبب شد تا  بسیج و سپاه پاسداران همگام با جامعه پزشکی  در جبهه سلامت همانند رزمندگان دفاع مقدس در دهه۶۰ جانفشانی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
در ماه های گذشته تا امروز بعد از فراگیر شدن کرونا ویروس هر روز آمار و اخبار مختلفی از تعداد مبتلایان به کرونا شنیده می شود، این موضوع سبب انسجامی در بخش های مختلف کشور برای کنترل این بیماری شده است.
,
 
,
در همین رابطه دولت و در راس آن وزارت بهداشت و همچنین ارگان های دولتی و غیر دولتی، همراه با جامعه پزشکی  به صورت منظم با هم افزایی برای کنترل این بیماری تلاش می کنند.
,
 
,
, ,
 
,
آنچه که شایان توجه است حضور اقشاری از مردم  به نام  پاسدار است، کسانی که روزی در لباس رزم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح تفنگ به دست گرفته و امروز  در راه تامین سلامت مردم  و عرصه مبارزه با کرونا تلاش می کنند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
باید اشاره کرد تشکیل قرارگاه زیستی، ضدعفونی و گندزدایی مراکز عمومی و دولتی، تامین اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و راه اندازی کارگاه های تولیدی در این خصوص، تجهیز بیمارستان ها و نقاهتگاه ها، غربالگری در مبادی ورودی شهرها، آمادگی درمانگاه های بسیج مانند جامعه پزشکی، اشراف های اطلاعاتی به نظور مقابله با منفعت طلبان و سودجویان و محتکران اقلام بهداشتی،  آموزش های علمی، مجازی نظیر تولید عکس نوشته، انیمیشن، بازی سازی،  تنها بخش کوچکی از اقدامات سپاه پاسداران  است.
,
 
,
, ,
 
 
,
 
,
 
,
روز 9 فروردین که ولادت سید الشهداء و به نام روز پاسدار نام گذاری شده است، می توان درک کرد کسانی که مکتب حضرت ابا عبدالله را سرلوحه راه و روش خود قرار می دهند دور از تصور نیست هر کجا میدان خدمت و تلاش باشد  پاسداران  هستند که روزی در لباس رزم و اسلحه به دست و روزی در راه تامین سلامت جامعه تلاش می کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه