اخبار داغ

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی؛

۶۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان مرکزی بهبود یافتند/شناسایی ۳۳ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته

۶۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان مرکزی بهبود یافتند/شناسایی ۳۳ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته
جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۰۲۰ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۰۲۰ نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛, .,

جمالیان در مورد موارد جدید کووید۱۹ در استان اظهار کرد: از ۳۳ مورد جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ مورد اراک، ۱۵ مورد ساوه و زرندیه، ۱مورد محلات، ۱مورد آشتیان، ۳مورد دلیجان، ۱مورد کمیجان و ۱مورد تفرش  بوده است.

, .,

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۶۶۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.

, .,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۷۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند

,

جمالیان در ادامه افزود: متاسفانه در ۲۴ گذشته ۵ نفر در اثر ابتلا به کووید۱۹ در استان جان خود را از دست داده اند که بر این اساس تعداد فوتی های این بیماری تا کنون به ۸۰ نفر رسیده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه