اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد؛

۱۰۶ نفر بیمار بهبود یافته از ابتدای اپیدمی کرونا در استان کرمان

۱۰۶ نفر بیمار بهبود یافته از ابتدای اپیدمی کرونا در استان کرمان
مهدی شفیعی گفت: از ابتدای فصل اپیدمی کرونا در استان کرمان تا کنون ۱۰۶ نفر بیمار بهبود یافته از بیمارستان های سطح استان ترخیص شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ” راه آرمان ” مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان گفت: از میان نمونه های ارسال شده از سراسر استان کرمان به آزمایشگاه تشخیصی کرونا در کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته، جواب آزمایش ۱۰ مورد مثبت اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان این که مجموع آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان ۲۱۲ نفر شده است، توضیح داد: از ۱۰ مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مورد نیز مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده است.

,

شفیعی با بیان اینکه هم اکنون آمار بستری ها و مراجعین سرپایی به دلیل بیماری های حاد تنفسی و همچنیین مبتلایان به کووید ۱۹ در استان تقریبا ثابت شده بیان کرد: اگر مراودات اجتماعی را بیش از این کاهش داده شود و توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم، روند مبتلایان به ویروس کرونا در مدت قابل توجهی، نزولی خواهد شد.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سطح استان کرمان را نداشته ایم همچنین  ۸ مورد ترخیصی از سطح بیمارستان های استان کرمان گزارش شده است و ۷ مورد بیمار بهبود یافته جهت گذراندن دوران نقاهت خود وارد نقاهتگاه کرمان شده و هم اکنون ۱۶ نفر در نقاهتگاه بستری هستند.

,

شفیعی افزود: از ابتدای فصل اپیدمی کرونا در استان کرمان تا کنون ۱۰۶ نفر بیمار بهبود یافته از بیمارستان های سطح استان ترخیص شده اند.

,

مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان به میزان بیماران حاد تنفسی بستری شده در سطح بیمارستان های استان کرمان از آغاز اپیدمی تاکنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای اپیدی (اول اسفندماه سال ۹۸) تا امروز (هشتم فروردین ماه) ۱۵۸۴ نفر بیمار حاد تنفسی در سطح بیمارستان های استان بستری شده بودند که ۱۰۳۲ نفر مشکوک ابتلا به ویروس کرونا بوده ضمن آنکه در این بازه زمانی نیز ۱۲۷۷ مورد آزمایش تشخیص کرونا در آزمایشگاه کرمان انجام شده است

,

وی در خصوص تعداد بیماران بستری شده در ICU گفت: از روز گذشته ۲ نفر دیگر به بخش ICU انتقال پیدا کردند که با احتساب این ۲ نفر، هم اکنون ۶ نفر در ICU بیمارستان ها بستری و بقیه در بخش های ایزوله عفونی می باشند.

,

شفیعی درباره پراکندگی آمار مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در سطح استان کرمان نیز گفت: از ۲۱۲ نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا، ۱۷۱ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۰ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۹ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۶ مورد نیز مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه