اخبار داغ

آیت‌الله ممدوحی:

نقش دولت در تحقق شعار سال بیش از سایر قوا است / خطاب اصلی رهبری، دولت است

نقش دولت در تحقق شعار سال بیش از سایر قوا است / خطاب اصلی رهبری، دولت است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که خطاب اصلی رهبری دولت است، گفت: نقش دولت در تحقق شعار سال بیش از سایر قوا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهش تولید اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بارها بر روی تولید داخل و اقتصاد مقاومتی تأکید کرده‌اند که نشان‌دهنده اهمیت اقتصاد درون‌زا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای بر روی تولید دارند و مخاطب اصلی ایشان دولت است.

آیت‌الله ممدوحی افزود: دولت درزمینهٔ رشد تولید و افزایش توان واحدهای تولیدی نقش زیادی دارد و باید در این زمینه با تمام توان وارد شود.

وی بر ضرورت ایجاد مشوق‌های تشویقی برای تولیدکنندگان تأکید کرد و گفت: در برخی از زمان سرمایه‌گذاران نیاز به مبالغ حمایتی در قالب وام و سایر تسهیلات نیاز دارند که تنها دولت توان تأمین آن را دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مردم را حلقه دیگر شعار سال دانست و بیان داشت: مردم نیز در این زمینه نقش بسیار زیادی دارند چراکه با خرید کالای ایرانی درواقع به اشتغال خود و فرزندان این مرزوبوم کمک کرده‌اند.

وی افزود: درواقع باید کالاهایی مورداحتیاج در کشور خودمان تولید شود و مردم نیز با انتخاب و خرید این کالاهایی که قطعاً باید باکیفیت باشد به جهش و رشد تولید در کشور کمک شایانی می‌کنند.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه