اخبار داغ

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس یازدهم:

جهش تولید یعنی دیگر به غرب اعتماد نکنیم

جهش تولید یعنی دیگر به غرب اعتماد نکنیم
اسحاقی گفت: منظور از جهش تولید، همان صادقانه برخوردکردن، تنبلی‌نکردن، کوته‌بینی و ساده‌نگری‌نکردن است؛ ایران را به قله ابتدای حکومت اسلامی در زمان پیغمبر(ص) رساندن است، جهش تولید یعنی دیگر در بی‌اعتمادی به غرب و دشمنی او مطمئن شده‌ایم و باید در راستای یک قدرت دیگر یعنی اقتصادمقاومتی حرکت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان اسحاقی منتخب مردم قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص جهش تولید گفت: کشور ما دارای منابع و پتانسیل‌های ارزشمندی است که تکیه بر آن می‌تواند ما را به یک قدرت اقتصاد در دنیا تبدیل کند البته این امر زمانی تبدیل به قدرت می‌شود که ما دست از خام‌فروشی برداشته، تکیه بر نفت را کنار گذاشته و در خصوص ملزومات داخلی تکیه بر محصولات داخلی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: امروز اگر سخن از یک جهش می‌شود حداقل به سه دلیل است؛ دلیل اول این‌که ما در چندسال گذشته به داشته‌های خود اشراف پیدا کردیم و امروز نسبت به آن‌ها آشنا شده‌ایم.
,
 
,
منتخب مردم قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل دوم آن‌است که امروز از وجود جوانان و دانشمندانی برخورداریم که می‌توانیم سخن از یک جهش به زبان آوریم؛ به عبارتی امروز از نیرویی برخورداریم که می‌توانیم با انرژی بیشتر، علمی کامل‌تر و اراده‌ای قوی‌تر روبه جلو، پرشی بلند داشته باشیم و دلیل سوم آن‌که در عرصه بین‌الملل برای کسب قدرت بیشتر می‌بایست در جهت خودکفایی و اقتصاد مقاومتی، آن‌هم قوی پیش رویم.
,
 
,
اسحاقی افزود: اما منظور از جهش تولید، همان صادقانه برخوردکردن، تنبلی‌نکردن، کوته‌بینی و ساده‌نگری‌نکردن است؛ ایران را به قله ابتدای حکومت اسلامی در زمان پیغمبر(ص) رساندن است، جهش تولید یعنی دیگر در بی‌اعتمادی به غرب و دشمنی او مطمئن شده‌ایم و باید در راستای یک قدرت دیگر یعنی اقتصادمقاومتی حرکت کرد.
,
 
,
وی اظهار کرد: به نظر من کشور ما مانند یک پازل است. اگر اقتصاد مقاومتی قرار است شایسته و بایسته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرا شود باید در هر استان بصورت شایسته محقق شود، مثلا اقتصاد مقاومتی می‌گوید از خام‌فروشی ممانعت شود، آیا زرشک و زعفران و آیا سنگ معادن در استان ما فرآوری می‌شود یا خام‌فروشی می‌شود؟ قطعا اگر اجرای اقتصاد مقاومتی در استان ما به‌صورت شایسته ادامه پیدا کند، می‌تواند برای استان و در قدم بعدی برای کشورمان مبارک باشد.
,
 
,
منتخب مردم قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در مسیر رونق و جهش تولید می‌تواند نقش بسیار ارزشمند و چشمگیری داشته باشد. در برخی جاها با نظارت خود بر حسن اجرای قوانین که آیا در جهت حمایت از تولیدکنندگان قوانین اجرا می‌شود؟ و در جایی با اصلاح قوانینی که برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان دست‌وپا گیر شده است.
,
 
,
اسحاقی افزود: از سوی دیگر دولت باید بستر را آن‌گونه که شایسته و بایسته زمان حال، زمانی که باید در جهت تقویت اقتصاد داخلی آن‌هم با ظرفیت داخلی است پیش برویم، سرمایه‌گذاران را در کش و قوس امور اداری بی‌انگیزه نکند، برود.
,
 
,
وی اظهار کرد: به نظر من رونق تولید باید شروع، بستر و قدرتش از قوه مقننه، حمایتش از قوه قضائیه و جهشی با قدرت از قوه مجریه شروع شود و در آخر نتایج مبارکش به استقلال، اقتدار و عزّت ایران اسلامی برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه