اخبار داغ

فرماندار نکا خبر داد؛

اجرای طرح محدودسازی اجتماعی در ورودی‌های شهر نکا

اجرای طرح محدودسازی اجتماعی در ورودی‌های شهر نکا
عبدالجواد توحیدی‎مقدم فرماندار نکا از اجرای طرح محدودسازی اجتماعی از طریق قطع زنجیره انسانی با کنترل و ایجاد محدودیت در ورودی‌های شرقی و غربی در شهرستان نکا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالجواد توحیدی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به آغاز طرح ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با محدودسازی ارتباط اجتماعی از طریق قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت کشوری، اظهار کرد: در شهرستان نکا نیز همزمان این طرح با هماهنگی کلیه ارکان سیستم آغاز شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح از اعضای شورای تأمین، دستگاه‌های دولتی، شبکه بهداشت، هلال احمر، سایر نمایندگان حوزه ثبت احوال و نماینده فرماندار در دو نقطه شرقی و غربی ورودی شهر مستقر شده‌اند.

فرماندار نکا بازخورد اجرای این طرح را خوب توصیف و خاطرنشان کرد: هدف از این طرح این است که مردم اهمیت و ضرورت تردد غیر ضرور را متوجه شوند در این زمینه همکاری کنند تا با رعایت فردی به شکل قرنطینه در منزل، ارتباطات اجتماعی افراد با یکدیگر کمتر شود.

این مسئول اضافه کرد: بهترین راه پیشگیری از شیوع این ویروس این است که بتوان ارتباطات افراد را با هم کم کنیم که بر همین اساس بنابر دستورالعمل ابلاغ شده صنوف مختلف به سه دسته تقسیم شده‌اند.

وی گفت: دسته اول صنوف ضروری هستند که اقلام خوراکی مردم را تأمین می‌کنند و به صورت دائم فعال هستند، دسته دوم صنوف نیمه ضرور مانند تعمیرگاه‌ها و خشکشویی‌ها هستند که باید برای آن‌ها کشیک گذاشته شود.

توحیدی مقدم اظهار کرد: دسته سوم گروهی از مشاغل هستند که باید کاملاً تعطیل باشند که همه این گروه‌ها به اتحادیه‌ها و اداره صمت ابلاغ شده‌اند و نظارت کامل را در راستای اجرای بهتر طرح خواهند داشت.

وی افزود: توقعی که از مردم و شهروندان داریم این است تا با نیروهایی که به خاطر حفظ جان همشهریان در صحنه قرار دارند با رعایت نکات و موارد لازم همکاری کنند تا خروجی و بهره‌وری خوبی در این شهر داشته باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, بلاغ,
,
,
,
, بلاغ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه