اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد؛

تولید و توزیع 21 هزار و 600 ماسک و گان بهداشتی در آمل

تولید و توزیع 21 هزار و 600 ماسک و گان بهداشتی در آمل
احمد یگانه مسئول بسیج سازندگی آمل گفت: بیش از هزار و 600 گان و 20هزار ماسک در دانشکده فنی و حرفه ای توحید تولید و بین مردم و پرسنل بیمارستان های شهرستان آمل توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد یگانه در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تولید 5 هزار محلول ضدعفونی کننده در روز اظهار کرد: این محلول ها در ظروف 250 gr، 500gr و یک لیتری تهیه و در دو مدل، ضدعفونی کننده سطوح و دست ها ساخته و رایگان توزیع می شود.  
وی با بیان اینکه ترکیبات این محلول توسط بابازاده ساخته و با تایید اداره بهداشت همراه است، عنوان کرد: برای ساخت این محلول از الکل، گلیسرین، ژاول و آب برای تمیز کردن سطوح و در محلول چهار آمونیاک برای استفاده دست ها و صورت بکار می رود که بصورت رایگان در اختیار نانوایی ها قرار می گیرد.
 
مسئول بسیج سازندگی آمل تصریح کرد: روزانه بیش از 10 هزار ظرف در نظر گرفته شد و امیدواریم به 60 هزار ظرف در روز هم برسیم.
 
این مسئول از تمام گروه های جهادی و بسیجیان تشکر کرد و یادآور شد: این محلول ها به پایگاه های بسیج هر روستا داده می شود تا به ساکنین هر خانوار براساس جمعیت داده شود، شب ها در چند روستا و آمل به ضدعفونی کردن معابر، مغازها و درب منازل می پردازند.
 
یگانه ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همت گروه های جهادی و پشتیبانی مجمع خیرین محرومیت زدایی، بسیج سازندگی اقدام به تولید 200 هزار بطری محلول ضد عفونی برای سطوح کرده است که به پایگاه های مقاومت تحویل داده شد تا به دست همشهریان عزیز آملی برسد.
 
وی در زمینه تولید ماسک و کاور کادر درمانی عنوان کرد: توانستیم بیش از یک هزار و 600 گان و 20 هزار ماسک را در دانشکده فنی و حرفه ای توحید تولید و بین مردم و پرسنل بیمارستان های شهرستان آمل توزیع کنیم.
 
مسئول بسیج سازندگی آمل هدف این کار را کنترل و پیشگیری بیماری کرونا عنوان کرد و ادامه داد: در جلسه ای که با فرمانده سپاه آمل، مسئول بهداشت و درمان سپاه داشتیم، برآن شدیم تا در حد توان برای پیشگیری این بیماری قدمی برداریم.
 
یگانه در پایان گفت: از مردم می خواهم که در خانه بمانند و جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند؛ چرا که بهترین راه کنترل این بیماری پیشگیری است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه