اخبار داغ

در گفت و گو با کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد:

جهش تولید نیازمند یک تفکر جهادی است/افزایش سطح تولدات داخلی موجب مقاوم سازی پایه های اقتصادی خواهدشد

جهش تولید نیازمند یک تفکر جهادی است/افزایش سطح تولدات داخلی موجب مقاوم سازی پایه های اقتصادی خواهدشد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: افزایش سطح تولدات داخلی باعث مقاوم سازی پایه های اقتصادی در مقابل تکانه های خارجی خواهد شد لذا تاکید مقام معظم رهبری بر جهش تولید و شتاب بخشیدن به توان تولید داخل نشان از آینده نگری و ژرف اندیشی اقتصادی ایشان است که حقیقتاً جای تحسین دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی میر حسینی  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، با اشاره به تقارن روز اول سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام) به پیشگاه مقدس آن حضرت سلام و درود فرستادند و با تبریک عید سعید مبعث و عید پر طراوت نوروز به همه ملت بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و همه خدمتگزاران سختکوش، سال جدید را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

 

,

وی افزود: نامگذاری سال جدید در امتداد تاکید معظم له بر افزایش سطح تولید و اکتفا به تولیدات داخلی با جهش و شتاب بیشتری است که امسال را نیز سال جهش تولید نامگذاری کردند.

,

 

,

این کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: بدون شک اتکا به تولید داخل یکی از بهترین و موثرترین راه های مقابله با تحریم ها است چرا با این حرکت ضمن اعتماد به سرمایه های فکری و کاری داخلی باعث اشتغالزایی جوانان و جلوگیری از هدر رفت میلیارد ها دلار ارز از کشور خواهد شد.

,

 

,

وی در ادامه تاکیدکرد: در طی یک دهه گذشته شاهد نامگذاری های متعدد از سوی مقام معظم رهبری بر پایه اقتصاد و ضرورت حمایت از تولیدات داخلی بوده است که عمدتاً حول شعار ما می توانیم چرخیده است.

,

 

,

میر حسینی گفت: دونالدترامپ رئیس جمهور امریکا در ابتدای شروع به کار دولت خود نیز بحث کالای امریکایی برای امریکایی را مطرح کرده است که به خودی خود می تواند گفت از فرمایشات مقام معظم رهبری الگو گرفته است ولی متاسفانه برخی از مسئولان بلندپایه کشورما با نگاه غرب زده خود همواره راحل عبور از بحران های اقتصادی را تکیه بر روابط خارجی می دانند و در این سال ها نیز هرچه اعتماد کردیم بیشتر ضربه خوردیم.

,

 

,

این کارشناس مسایل سیاسی گفت:افزایش سطح تولدات داخلی باعث مقاوم سازی پایه های اقتصادی در مقابل تکانه های خارجی خواهد شد لذا تاکید مقام معظم رهبری بر جهش تولید و شتاب بخشیدن به توان تولید داخل نشان از  آینده نگری و ژرف اندیشی اقتصادی ایشان است که حقیقتاً جای تحسین دارد.

,

 

,

وی گفت: برای تحقق جهش تولید نیازمند یک تفکر واحد جهادی با روحیه بسیجی است که بتوان با عبور از بحران ها به سرمنزل مقصود رسید که ابتدا باید این مهم به یک فرهنگ قابل پذیریش در بین مسئولان جانمایی و سپس در جامعه ریل گذاری شود.

,

 

,

میر حسینی خاطر نشان کرد: افزایش کارگاه های تولیدی کوچک و مشاغل خرد یکی از راه های افزایش سطح تولیدات داخلی و اشتغالزایی سریع در جوامع کوچک تر است که نیازمند یک عزم و اراده پولادین است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه