اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان یزد تاکید کرد؛

لزوم کاهش 55 درصدی تردد خودروها

لزوم کاهش 55 درصدی تردد خودروها
زارع با بیان اینکه باید تردد خودرو ها در یزد 55 درصد کاهش یابد اعلام کرد: در ایام عید در شهر یزد 25 درصد کاهش تردد داشتیم که این آمار باید به ۸۰ درصد برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ روز گذشته خبری مبنی بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تردد بیش از پنج بار در سطح شهر یزد منتشر شد که سوالات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛,

رضا زارع رئیس پلیس راهور استان یزد در این رابطه در گفتگو با خبرنگارما بیان داشت: برای اجرای این طرح الگو و سابقه تردد رانندگان  بررسی می‌شود. اگر رانندگان قبلاً هم با این پلاک تردد داشته اند به عنوان پلاک یزد در نظر گرفته می شوند ولی اگر به تازگی در سامانه ثبت شده باشند مسافر در نظر گرفته می‌شوند و جریمه‌های سنگین برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد. لذا کسانی که ساکن استان یزد هستند ولی پلاک اتومبیل آنها متعلق به استان دیگری است نیز اگر تردد بیشتر از روال معمول گذشته نداشته باشند مشمول این طرح نمی شوند.

,

وی با بیان اینکه باید تردد خودرو ها در یزد 55 درصد کاهش یابد اعلام کرد: در ایام عید در شهر یزد ۲5 درصد کاهش تردد داشتیم  که این آمار باید به ۸۰ درصد برسد. چرا که تنها 20 درصد ترددها ضروری است.

,

زارع در مورد تردد در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ابراز داشت: در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین تنها خروجی شهر یزد نیز بسته خواهد شد و هر گونه ترددی در سطح استان ممنوع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه