اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد؛

بهبود روزانه 90 بیمار کرونایی در استان البرز/ مرگ و میر ناشی از کووید 19 به یک پنجم کاهش یافت

بهبود روزانه 90 بیمار کرونایی در استان البرز/ مرگ و میر ناشی از کووید 19 به یک پنجم کاهش یافت
حسن اینانلو گفت: کاهش مرگ و میر از روزانه 15 نفر به 3 نفر در البرز نشان می دهد استان ما در راستای شناسایی و تشخیص سریع کرونا در کشور پیشگام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز صبح امروز شنبه در تشریح آخرین وضعیت کرونا در البرز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مدرکی مبنی بر اینکه کووید 19 قوی یا ضعیف شده است وجود ندارد تنها می توان با پیشگیری، کنترل، عزم ملی و مراقبت های بهداشتی با آن مقابله کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسن اینانلو مهم ترین مشکل البرز را جدی نگرفتن ویروس کرونا توسط برخی از شهروندان دانست و افزود: با توجه به مدیریت های مناسب صورت گرفته، در زمینه دارو کمبودی نداریم و روند ابتلا به کرونا در استان ما ثابت مانده ست زیرا در حال حاضر 450 الی 500 نفر در بیمارستان های البرز بستری هستند که 5 الی 10 درصد آنها را بیماران خارج از استان تشکیل می دهند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه البرز وارد چهارمین هفته شیوع کرونا شده است، اظهار داشت: روزانه 90 بیمار در بیمارستان های البرز بستری و همین تعداد نیز بهبود پیدا کرده و به منازل خود باز می گردند اما بی احتیاطی مردم موجب می شود بعضا شاهد کاهش ابتلا به کرونا در استان نباشیم. 
,
 
,
اینانلو طرح فاصله گذاری اجتماعی، کنترل سفرهای مردم و تعطیلی مراکز را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به نقش موثر این روند در مهار کرونا، گفت: روزانه کمتر از 30 مورد تشخیص کرونا در استان ها صورت می گیرد که در راستای جلوگیری از شیوع آن موثر خواهد بود و بالا بودن مرگ و میر ناشی از کورنا در برخی استان ها به دلیل کمبود امکانات برای تشخیص سریع این بیماری است. 
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه به انجام روزانه 100 مورد آزمایش کرونا در این استان اشاره کرد و خاطر نشان داشت: کاهش مرگ و میر از روزانه 15 نفر به 3 نفر در البرز نشان می دهد استان ما در راستای شناسایی و تشخیص سریع کرونا در کشور پیشگام است. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه