اخبار داغ

معاون امنیتی فرمانداری میبد:

خروجی اردکان و میبد در روز طبیعت مسدود می شود

خروجی اردکان و میبد در روز طبیعت مسدود می شود
موسوی اعلام کرد: برای مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتقال شهرستان های میبد و اردکان ورودی های هر دو شهر در روز طبیعت مسدود می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در مصاحبه با یزد رسا؛ گفت: برای مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتقال مسدودسازی ورودی های شهرستان های میبد و ارکان و ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی و مسافرین و ممنوعیت هرگونه تجمع در روز طبیعت، در دستور کار قرار گرفته است . در این راستا کلیه پارک های شهرستان ها تعطیل و خروجی های هر دو شهر نیز مسدود می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛,

سید بهروز موسوی ادامه داد: با عنایت به دستورالعمل وزارت کشور، کلیه فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها، مراکز فروش مواد پروتینی و نانوایی ها به فعالیت عادی خود ادامه خواهند و سایر اصناف و کسبه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

,

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت شهرستان های اردکان و میبد تصمیمات آینده با هماهنگی هر دو شهرستان ابلاغ خواهد شد.

,

موسوی اضافه کرد: تمامی تصمیمات اتخاذ شده در راستای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می باشد و در این راستا تاکید بر حضور شهرندان در منزل و پرهیز از ترددهای غیرضروری می باشد.

,

وی تاکید کرد: تمامی این تصمیمات با توجه به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و با عنایت به جلسه مشترک فرماندارن شهرستان های میبد و اردکان اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه