اخبار داغ

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

جهادگران باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند/ مساجد را سنگر خود برای مبارزه با ویروس کرونا قرار دهید

جهادگران باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند/ مساجد را سنگر خود برای مبارزه با ویروس کرونا قرار دهید
فاطمه محمدبیگی گفت: جهادگرانی ڪه برای خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی بازوان دولت هستند و از جان و زندگی خود ایثارگرانه می‌گذرند باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در جلسه ویژه جهادگران استان قزوین که صبح امروز(شنبه) در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد؛ اظهار کرد: گروه‌های جهادی راندمان بسیار بالایی دارند و از همان روزهای اول بحران ڪرونا حضور پررنگی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: قرارگاه مدافعان سلامت با همڪاری دانشگاه علوم پزشڪی، جبهه فرهنگی، حوزه علمیه، بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، مساجد و هیئت‌ها و مراجع علمی و اساتید اقدامات مختلفی را در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان انجام دادند.

,

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش جهادگران در موضوعات بهداشت محیط و پیشگیری و نحوه غربالگری بیماران، طب سنتی و مشاوره روانشناسی و مسائل فقهی از جمله اقدامات انجام شده است که با تقسیم ڪار تخصصی بین جهادگران تاڪنون حداقل ۶۰ هزار نفر از هم استانی‌ها را مورد غربالگری قرار دادند.

,

توزیع بیش از 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی ڪننده در استان

, توزیع بیش از 6 هزار لیتر مواد ضدعفونی ڪننده در استان,

محمدبیگی عنوان کرد: همچنین در این راستا چندین آیتم رسانه‌ای و آموزشی ضبط شده و بسته‌های متعدد بهداشتی، اقلام حفاظتی و معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

,

وی عنوان کرد: گندزدایی محیطی در بیمارستان‌ها، مناطق محروم روستاها و خیابان‌ها، محلات و ادارات انجام شده و بیش از ۶۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی ڪننده در سراسر استان توزیع شده است.

,

محمدبیگی افزود: از مساجد در زمان ۸ سال دفاع مقدس به‌ عنوان سنگر استفاده می‌شد، لذا مسئولین و جهادگران باید مساجد را سنگرهای خود برای مبارزه با این ویروس قرار دهند.

,

, ,

 

,

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قسمتی از فعالیت‌ها اعم از غربالگری، بسته‌بندی بسته‌های حمایتی و برپایی ایستگاه‌های سلامت در مساجد برای ایجاد سرعت غربالگری در محلات و ڪاهش ورودی مردم به مراڪز درمانی انجام شود.

,

وی تصریح کرد: جهادگران مدافع سلامت و ایستگاه‌های سلامت آماده‌اند تا برای ادامه انجام عملیات غربالگری در سطح استان قزوین در جهت ڪاهش هزینه‌های ایستگاه برای شهرداری‌ها در مساجد حضور پیدا ڪرده و برای شڪست ویروس منحوس ڪرونا به مردم استان خصوصا در مناطق محروم روستاها و مناطق حاشیه نشین و بیمارستان‌ها و مراڪز بهداشت خدمت رسانی ڪنند.

,

مسئول سلامت مجمع جهادگران استان عنوان ڪرد: جهادگرانی ڪه برای خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی بازوان دولت هستند و از جان و زندگی خود ایثارگرانه می‌گذرند باید تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

,

وی بیان کرد: مسئولین اجرایی نیز با شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم و فعالیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی و خیریه در تمامی عرصه‌ها می‌توانند برای پر ڪردن نقاط خلاء و ڪمبودها و افزایش سطح خدمت رسانی روی خلاقیت‌ها و توان مضاعف جهادگران جوان حساب ویژه باز ڪنند.

,

محمدبیگی در پایان گفت: لازم است نماینده گروه‌های مردمی و جهادی در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس ڪرونا و دیگر بحران‌ها به طور شفاف حضور داشته باشند و در جریان مصوبات و طرح‌های ستاد قرار گیرند تا ضمن آگاهی از اولویت‌ها و نظم دادن به فعالیت‌ گروه‌های جهادی و مردمی و رسیدن به نقاط هدف اصلی و جبران ڪمبودها از موازی ڪاری، پراڪندگی و اتلاف منابع در فعالیت‌ها و برنامه‌ها جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه