اخبار داغ

۱۲۰۰ پرس غذای حضرتی بین بیماران کرونایی خراسان شمالی توزیع می شود

۱۲۰۰ پرس غذای حضرتی بین بیماران کرونایی خراسان شمالی توزیع می شود
با شیوع کرونا و لغو حضور زائران در حرم رضوی و تعطیلی میهمانسرای حضرت، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع غذای متبرک رضوی در بین بیماران مبتلا به کرونا در کشور کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، آستان قدس رضوی همزمان با شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائر حرم مطهر امام رضا (ع) و به دنبال آن تعطیلی میهمانسرای حضرت رضا (ع) اقدام به پخت غذای متبرک رضوی و توزیع آن میان بیماران مبتلا به کرونا در سراسر کشور کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, عصراترک, ، آستان قدس رضوی همزمان با شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائر حرم مطهر امام رضا (ع) و به دنبال آن تعطیلی میهمانسرای حضرت رضا (ع) اقدام به پخت غذای متبرک رضوی و توزیع آن میان بیماران مبتلا به کرونا در سراسر کشور کرده است, .,

سهم خراسان شمالی از این غذای متبرک حرم امام رضا (ع) یک هزار و 200 پرس است که 500 پرس در بیمارستان امام حسن بجنورد، 300 غذا در شهرستان شیروان و 400 پرس در بیمارستان شهرستان اسفراین در بین بیماران کرونایی و پرسنل بیمارستان ها توزیع می شود.

,

امروز توزیع در بیمارستان امام حسن بجنورد محل نگهداری بیماران کرونایی در مرکز استان ساعت 13 و 30 با حضور نماینده ولی فقیه در بجنورد، فرمانده سپاه استان خراسان شمالی انجام می شود.

,

این اقدام توسط آستان قدس رضوی انجام می‌شود که علاوه بر توزیع غذا بسته‌های متبرکی نیز شامل قرآن، نمک، نبات، گلاب وماسک، دستکش به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها اهدا می‌شود.

, .,

طی این برنامه تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع) باحضور در بیمارستان‌ها ضمن قرائت دعا و توسل به اهل بیت (ع) غذای متبرک و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و کادر درمان توزیع می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه