اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس مطرح کرد؛

آبرسانی به مناطق حاشیه‌ای شهر اولویتی مهم در پیشگیری از شیوع کرونا

آبرسانی به مناطق حاشیه‌ای شهر اولویتی مهم در پیشگیری از شیوع کرونا
پورابراهیمی گفت: اولویت ما آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است تا در این شرایط از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند، چرا که آب آلوده سبب سرایت بیماری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا پور ابراهیمی پیش از ظهر امروز در بازدید از کارگاه تولید ماسک که به همت بسیج دانشجویی استان دایر شده است، اظهار کرد: مجموعه بسیج در استان کرمان برای کمک و همراهی به کادر درمانی در مواجهه با کرونا ویروس فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: بسیج دانشجویی از مجموعه‌های موثر است که در حوزه توزیع اقلام بهداشتی و تولید لوازم پزشکی مورد نیاز وارد شده اند.

,

وی تصریح کرد: در مجموع حدود ۱۰ هزار  ماسک با تلاش کارگاه‌های بسیج دانشجویی استان کرمان روزانه تولید می‌شود که با ظرفیت بسیج نواحی حدود ۳۰ هزار ماسک مورد نیاز روزانه استان را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تولید می‌کنند.

,

پور ابراهیمی بیان کرد: ۲۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده نیز به همت خیران تهیه شده و در اختیار مناطق مختلف قرار گرفته است.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تهیه ۱۰۰ هزار ماسک از طریق خیران پیگیری شده است که بخشی از آن‌ها تحویل و بخشی هم با همکاری بسیج سازندگی در دستور کار قرار دارد تا در مناطق مختلف شهرستان‌های کرمان، راور و در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم توزیع شوند.

,

وی یادآور شد: هماهنگی‌هایی نیز با شرکت‌های بزرگ صنعتی استان انجام شده و از ظرفیت مصوبات ستاد کرونا هم استفاده کردیم تا این منابع در قالب تعهدات شرکت‌ها به استان ارسال شوند.

,

پورابراهیمی عنوان کرد: به دنبال توافقی که با استاندار کرمان و معاونان وزیر صمت با سه شرکت بزرگ ملی مس، مجموعه گل گهر و گهر زمین صورت گرفته بخشی از تعهدات آن‌ها به وزارت صمت در ارتباط با حقوق دولتی از طریق پرداخت تعهدات آن‌ها به ستاد استانی کرونا کمک شود.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز کرد: اولویت ما آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است تا در این شرایط از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند، چرا که آب آلوده سبب سرایت بیماری می شود.

,

وی ادامه داد: با هماهنگی خیران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد استانی مدیریت کرونا بخشی از کار و مقدمات آن فراهم شده است.

,

پورابراهیمی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکان متعهد که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند، تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته در استان کرمان، شرایط مطلوبی را در مقابله با کرونا ویروس داریم و امیدواریم با همکاری شهروندان این شرایط حفظ شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم در خانه بمانند و با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های پزشکان به سلامت جامعه کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه