اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء(ع):

نیروهای مسلح جان بر کف برای حفظ سلامت مردم ایستاده اند

نیروهای مسلح جان بر کف برای حفظ سلامت مردم ایستاده اند
فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: امروز عملیات میدانی در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری شروع خواهد شد و نیروهای مسلح جان بر کف برای حفظ امنیت و سلامت مردم ایستاده اند و همه خطرات را به جان خریده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ جواد استکی پیش از ظهر امروز در آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار است و این روز و همچنین اعیاد دیگر را تبریک می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین یاد و خاطره شهدای پاسدار از زمان دفاع مقدس تا مدافعان وطن و حرم به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم.
,
 
,
وی افزود: افتخار داریم که مدافعان سلامت در قالب نیروهای بسیج و سپاه در کنار کادر سلامت ایستاده اند و سپاه تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام خواهد داد؛ در این روزها مردم باید در خانه بمانند و ما در وسط میدان برایدخدت به آن ها هستیم.
,
 
,
سردار استکی گفت: امروز عملیات میدانی در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری شروع خواهد شد و نیروهای مسلح جان بر کف برای حفظ امنیت و سلامت مردم ایستاده اند و همه خطرات را به جان خریده اند.
,
 
,
فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: نیروی های مسلح در هر نقطه که امنیت ایران تهدید می شد آنجا حضور داشتند و نگذاشتند امنیت خدشه دار شود، امروز در نقاط مختلف مرزی مدافعان امنیت ایستاده اند؛ البته سپاه و بسیج از همان روزهای اول در قالب غربالگری و اهدای اقلام بهداشتی در میدان بودند.
,
 
,
وی تصریح کرد: ما در این سه استان با بکارگیری نیروهای بسیج، سپاه های استانی، لشکر ۸ نجف اشرف، لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، بیمارستان صدوقی، مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع)، گروه مهندسی ۴۰ صاحب الزمان(عج)، تیپ ۴۴ نفر بنی هاشم(ع)، تیپ ۴۴ الغدیر، گروه توپخانه و آمادگاه ها عملیات مهمی را شروع می کنیم.
,
 
,
سردار استکی اذعان داشت: بیمارستان صدوقی در حوزه های بیمارستان صحرایی یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های جهان است که برای خدمت رسانی به قم اعزام شد و آنجا یک نقاهتگاه ۷۵۰ تختخوابی را هم ایجاد کردند و بعد به لحاظ نیاز، این بیمارستان با بیش از ۳۰ تخت ICU با یک نقاهتگاه حدود ۳۰۰ تختخوابی در تهران آماده است.
,
 
,
این فرمانده نظامی گفت: خود بیمارستان هم در اصفهان همه ظرفیت را برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی به کار گرفته که تا کنون حدود ۲۰۰ بیمار را پذیرش کرده و بیش از نیمی از آن ها بهبود یافته اند.
,
 
,
وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ خودرو و موتورسوار امروز آماده عملیات شدند؛ بسیجیان هم شایسته تقدیر هستند چرا که با وسایل شخصی خودشان به میدان آمده اند.
,
 
,
سردار استکی گفت: همه امکانات جنگ نوین آماده هستند تا با همت پاسداران در این روز پاسدار از مردم پاسداری شود.
,
 
,
وی بیان کرد: از زحمات استاندار، دانشگاه علوم پزشکی و همه کادر بیمارستان و کادر پزشکی نیروهای مسلح تشکر می کنم و مهم تر از این ها از مردم و خیران باید تشکر کرد.
,
 
,
سردار استکی در پایان ابراز داشت: امروزه خیلی از کشورها مشکل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و لباس مخصوص دارند، اما در کشور ما همه دست به دست هم دادند و کمبودها را جبران کردند، این وحدت ملی به اشاره رهبری اتفاق افتاد و همه مردم پا به کار هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه