اخبار داغ

رییس شورای شهر بهار:

یک فوتی بر اثر کرونا در شهرستان بهار ثبت شده است

یک فوتی بر اثر کرونا در شهرستان بهار ثبت شده است
حسین فیض اللهی تعداد متوفیان مبتلا به کرونا در بهار را یک نفر عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون هیچ متوفای کرونایی در بهار دفن نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فیض اللهی، رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تعداد بیماران فوتی کرونایی در شهرستان گفت: تاکنون هیچ بیمار کرونایی در شهرستان دفن نشده و تعداد افراد فوت شده در اثر بیماری کرونا تنها یک نفر بوده است که آن هم در تهران دفن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در خصوص تعیین مکانی جهت نقاهتگاه در شهرستان گفت: سالن مهرورزان برای ایجاد نقاهتگاه با پیش بینی یکصد تختخواب تعیین شده و این مکان مخصوص بیمارانی که پس از بهبودی در قرنطینه قرار می گیرند، است.

,

فیض الهی ادامه داد: خوشبختانه شهرستان بهار از وضعیت مناسبی برخوردار است

,

رئیس شورای شهر بهار با بیان این که شهرستان بهار از وضعیت مطلوبی برخوردار است، گفت: مقرر شده طی امشب یا فردا در صورت آمادگی کشاورزان بار دیگر سطح شهر بهار ضدعفونی شود.

,

وی در خصوص تعطیلی آژانس های مسافربری گفت: مراکز خدماتی شامل تعطیلی نمی شوند یا حداقل باید به صورت شیفتی به مردم خدمات ارائه دهند در این زمینه نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته می شود که مراکز خدمات رسانی به مردم داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه