اخبار داغ

معاون استاندار اصفهان:

عملیات دفاع بیولوژیک سپاه شکست کرونا را تسریع می کند

عملیات دفاع بیولوژیک سپاه شکست کرونا را تسریع می کند
معاون استاندار اصفهان گفت: عملیات دفاع بیولوژیک از سوی سپاه می تواند موفقیت شکست کرونا را تسریع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الله غلامی پیش از ظهر امروز در آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه بیان کرد: بر خود لازم میدانم امروز را که روز پاسدار است بر شما پاسداران تبریک عرض کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
معاون استاندار اصفهان ادامه داد: دیروز عملیات سراسری فاصله گذاری اجتماعی در کشور آغاز شد؛ هدف اول این طرح جلوگیری از سفرهای بین استانی با کمک نیروهای نظامی و انتظامی، هلال احمر و وزارت راه و شهرسازی و دومین هدف کنترل سفرهای داخل شهرهاست.
,
 
,
وی افزود: امیدوار هستیم با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم زنجیره انتقال و شیوع کرونا را در سطح کشور مهار کنیم.
,
 
,
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروز شاهد رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاک سازی محیطی شهدای مدافع سلامت در سراسر کشور هستیم.
,
 
,
غلامی تصریح کرد: این طرح هم قطعاً در اصفهان به فرماندهی سردار استکی و توان همه نیروهای سطح استان این طرح در راستای گند زدایی و ضدعفونی سطح استان و همه مراکز موفق خواهد یود.
,
 
,
وی گفت: از نیروهای سپاه و بسیج برای حضور در جلسات ستاد کرونا تشکر می کنم و این هماهنگی در سطح استان ما را به یاد زمان دفاع مقدس می اندازد.
,
 
,
معاون استاندار اصفهان ادامه داد: ما دومین کشوری بودیم که بعد از چین گرفتار شدیم اما الآن بر اساس آخرین اخبار آمریکا در صدر گرفتاری این بیماری است.
,
 
,
غلامی اذعان کرد: ما می توانیم جزء اولین کشورهایی باشیم که کرونا را شکست می دهیم و این با همیاری و همکاری مردم امکان پذیر است.
,
 
,
وی در پایان گفت: این عملیات از سوی سپاه می تواند موفقیت شکست کرونا را تسریع کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه