اخبار داغ

رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا در شهرستان خبر داد؛

تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک در شهرستان رزن

تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک در شهرستان رزن
علی قراگوزلو گفت: در شهرستان رزن ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک جهت توزیع در مراکز بهداشتی و در بین مردم ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قراگوزلو، رئیس ستاد مردمی مبارزه کرونا در شهرستان رزن در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: سم پاشی و گند زدایی سطح شهر رزن در چند نوبت توسط خیرین سلامت انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: ۴۳۰۰ بسته بهداشتی که توسط جوانان شهر دمق تهیه شده بود در تمام منازل شهر رزن توزیع شد و همچنین سازماندهی اقدامات مردمی از دیگر اقداماتی است که توسط این ستاد انجام شده است.

,

رئیس ستاد مردمی مبارزه کرونا در شهرستان رزن با بیان اینکه برنامه ریزی گسترده ای برای توزیع بسته بهداشتی توسط پویش جوانان رزن و دمق صورت گرفته است، گفت: پس از توزیع کامل بسته های بهداشتی در بخش سردرود به تعداد بیش از ۱۳ هزار بسته، در روستای خرقان نیز این بسته ها توزیع شده است که بیش از ۳۰ هزار بسته مواد بهداشتی را شامل می شود.

,

قراگوزلو با اشاره به نیاز جامعه و شهرستان به ماسک افزود: با احصا و سازماندهی ظرفیت تولید و توزیع ماسک در کارگاه های تولیدی در سطح شهرستان رزن این کار را در دستور کار قرار دادیم.

,

وی ظرفیت تولید ماسک در شهرستان رزن را روزانه ۱۰ هزار ماسک دانست و ادامه داد: قرار شد این ماسک ها با کمترین قیمت با همت خیرین خریداری شود و در میان مردم توزیع گردد.

,

رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا در شهرستان و رئیس ستاد نماز جمعه شهر رزن با اشاره به کمک های خیرین در رزن برای تولید بسته های بهداشتی و مواد ضد عفونی اضافه کرد: با کمک خیرین ۶ گالن ۲۰ لیتری مواد ضد عفونی به بیمارستان رزن تحویل شد و محموله های دیگر نیز به زودی در میان شبکه بهداشت و خانواده های شهرستان توزیع خواهد شد.

,

قراگوزلو با تقدیر از جوانان، معتمدین و خیرین بخش سیردرود و شهر دمق که در راه اندازی این پویش نقش مهمی داشته اند، تاکید کرد: این اقدامات قطعا راه گشایی بسیاری از مشکلات خواهد بود.

,

شایان ذکر است فعالیت های این ستاد مردمی از روز ۲۱ اسفند ماه در دفتر امام جمعه رزن شروع شده و در این مدت هماهنگی های گسترده ای میان دستگاه های مختلف صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه