اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد:

درصدد بخشودگی اجاره بهای مغازه های وقفی یزد هستیم

درصدد بخشودگی اجاره بهای مغازه های وقفی یزد هستیم
کاظمی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا درخواست بخشودگی اجاره بهای مغازه های وقفی شهرستان یزد به تهران داده شده است که در صورت موافقت آن را اجرایی خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به برخی از اقدامات اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در زمان شیوع بیماری کرونا در یزد، گفت: این سازمان برای رفع مشکلات مردم تلاش خود را برای دوخت ماسک های استرلیزه و مواد ضدعفونی کننده به کار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات اوقاف یزد این بوده که برای حل مشکل مغازه هایی که ملک های وقفی را اجاره کرده اند، درخواستی را به تهران ارسال کردیم تا نسبت به تخفیف یا بخشش اجاره آنها در شهرستان یزد اقدامات لازم را انجام دهیم.

,

وی با تاکید بر اینکه اگر تهران اجازه این کار را صادر کند به صورت حتم به صاحبان مغازه های اجاره ای وقفی اعلام خواهیم کرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل در زمان شیوع بیماری کرونا از فعالیت خود بازمانده است، اگر با طرح ارائه شده به تهران موافقت شود این کار را اجرایی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه