اخبار داغ

گزارشی از روزهای کرونایی در لرستان؛

همت جهادگران لرستانی برای شکست کرونا ادامه دارد/خلق صحنه‌های ناب همدلی

همت جهادگران لرستانی برای شکست کرونا ادامه دارد/خلق صحنه‌های ناب همدلی
جهادگرانی لرستانی این روزها برای شکست کرونا دست به دست هم داده و صحنه‌هایی ناب از همدلی را رقم زده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، بیش از یک ماه از شیوع کرونا در کشور می گذرد، از همان ابتدا شاهد موجی از همدلی برای شکست کرونا بودیم، این بار نیز جهادگران برای شکست کرونا وارد میدان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

جهادگرانی برای خدمت به مردم همیشه آماده هستند، در سیل و زلزله و یا شیوع چنین ویروسی سر از پا نمی شناسند و آستین همت را برای خدمت به مردم بالا می زنند.

,

 

,

, ,

 

,

در جای جای ایران، جهادگران برای ضدعفونی کردن معابر، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، کمک به بیماران و غربالگری گام هایی اساسی برداشته و از شهر گرفته تا روستا در تلاش هستند تا کرونا را شکست دهند.

,

فعالیت ۵۰ جهادگر در حوزه سلامت در پلدختر

, فعالیت ۵۰ جهادگر در حوزه سلامت در پلدختر, فعالیت ۵۰ جهادگر در حوزه سلامت در پلدختر,

فضل الله بابایی، مسئول هیئت جوانان ثارالله پلدختر اظهار داشت: ۵۰ نفر از جهادگران شهرستان در حوزه سلامت وارد شده و در این راستا خدماتی را ارائه می دهند.

,

وی افزود: بعد از سیل فروردین ماه سال گذشته به این نتیجه رسیدیم به صورت قرارگاهی فعالیت داشته باشیم که نخستین اقدام، کارهای فرهنگی از جمله تهیه جهیزیه، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و مفروش کردن منازل نیازمندان بود.

,

 

,

, ,

 

,

مسئول هیئت جوانان ثارالله پلدختر با اشاره به شیوع کرونا و اقدامات لازم در این زمینه تصریح کرد: در پی شیوع کرونا با رایزنی با خیرین، مواد ضدعفونی مورد نیاز در اختیار، مردم، دهیاران و شهرداری قرار دادیم.

,

وی بیان کرد: در این راستا قرارگاه صاحب الامر نیز مواد ضدعفونی کننده برای سطح شهر را به صورت رایگان در اختیار قرار داد و علاوه بر این خیران نیز محلول ضدعفونی کننده دست را برای توزیع در بین مردم در اختیار ما قرار دادند.

,

کمک ۱۵ میلیون تومانی خیرین به نیازمندان

, کمک ۱۵ میلیون تومانی خیرین به نیازمندان, کمک ۱۵ میلیون تومانی خیرین به نیازمندان,

بابایی با اشاره به کمک ۱۵ میلیون تومان خیرین اضافه کرد: بخشی از کمک خیرین صرف خرید مواد غذایی برای خانواده افرادی که فرد مبتلا به کرونا داشتند، شده است.

,

وی بیان کرد: ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده و ۲۰۰ لیتر الکل خریداری و در اختیار مردم قرار دادیم.

,

 

,

, ,

 

,

بابایی از کمک به مردم مناطق محروم خبر داد و خاطر نشان کرد: در مناطق ضعیف و حاشیه شهر و روستا هایی که معمولاً دهیار ندارند کمک‌رسانی صورت گرفته است.

,

مسئول هیئت جوانان ثارالله پلدختر گفت: این گروه جهادی هر زمان که به وجود آنها نیاز بود فعالیت داشته است به طوری که در زمان وقوع سیل و زمین لرزه، علاوه بر کمک‌های فیزیکی در مباحث فرهنگی و اجتماعی شهرستان فعال بودند و با توجه به پایین بودن سطح امکانات در پلدختر، اگر حمایت لازم صورت گیرد نیروی انسانی گروه‌های جهادی پای کار هستند.

,

وی اظهار داشت: این گروه جهادی شامل ۵۰ نفر از جوانان جهادگر هستند که با توجه به کمبود امکانات اما در راستای گندزدایی و ضد عفونی کردن محله اقداماتی انجام دادند.

, ,

 

,

, ,

 

,

بابایی افزود: گروه‌ها آتش به اختیار فعالیت می کنند و نیاز است یک مجموعه قرارگاه ایجاد شود تا فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد و در شکست کرونا اثرگذار باشد.

,

مسئول هیئت جوانان ثارالله پلدختر عنوان کرد: کارهای عملیاتی توسط هلال احمر و دیگر ارگان‌های مربوطه انجام می‌شود ونیازمند کار فرهنگی هستیم چرا که اصل کار و مبارزه با کرونا انجام فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ سازی در بین مردم است.

,

وی گفت: گروه های جهادی یک ظرفیت هستند که با کمترین امکانات خدمات زیادی را ارائه می دهند.

توزیع ۹۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان پلدختر

,
,
, توزیع ۹۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان پلدختر, توزیع ۹۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان پلدختر,

احسان بابایی، مسئول موکب شهید شکارچی پلدختر بیان کرد: این موکب با گروهی حدود ۲۰ نفر در زمینه گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان‌ها، معابر و منازل فعالیت می کنند.

, ,

 

,

, ,

 

,

وی تصریح کرد: منطقه غرب شهر پلدخترو چند روستای محروم به ویژه روستای سراب حمام که روستای مهاجرپذیری است، ضد عفونی و گند زدایی شده است.

,

بابایی با اشاره به کمبود ماسک و دستکش در پلدختر افزود: با توجه به وقوع سیل فروردین ماه وضعیت معیشتی در این شهرستان چندان مطلوب نیست اما با کمک خیرین برای حدود ۹۰ خانوار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، کفش و پوشاک تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه