اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

«سپاه» پیشتاز ورود به میدان‌های انقلاب است

«سپاه» پیشتاز ورود به میدان‌های انقلاب است
حجت‌الاسلام ناهیدی گفت: حضور در همه صحنه‌ها به خصوص صحنه‌های خطرآفرین از ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و از زمانی که سپاه تشکیل شده این نهاد همواره پیشقدم در همه میدان‌ها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل آباد صبح امروز در محل ستاد فرماندای ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت روز پاسدار با بیان اینکه سپاه متولد بحرانی ترین زمان ها در ابتدای انقلاب است، تشریح کرد: حضرت امام (ره) در بحرانی ترین زمان از انقلاب دستور تشکیل سپاه را دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه دوست و دشمن از افتخارات سپاه پاسداران آگاهی دارند، بیان کرد: در سپاه خلیل آباد تلاش شده است که مردم از سپاه راضی باشند و پاسداران این شهرستان تفکر انقلابی، روحیه جهادی و اخلاص در کار داشته باشند.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه لباس سپاه باید یک روزی خونی، یک روز خاکی و یک روز گل آلود شود تا کمکی به مردم و نظام باشد، تاکید کرد: سپاه آمادگی دارد با همه توان خود در عرصه های که نیاز باشد همانند گذشته حضور داشته باشد.

,

سپاه در عرصه های مختلف جلوتر از دستگاه های مختلف بوده است

, سپاه در عرصه های مختلف جلوتر از دستگاه های مختلف بوده است, سپاه در عرصه های مختلف جلوتر از دستگاه های مختلف بوده است,

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد در دیدار با فرمانده سپاه خلیل آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار داشت: حضور در همه صحنه ها به خصوص صحنه های خطر آفرین از ویژگی سپاه پاسداران است و از زمانی که سپاه تشکیل شده همواره پیشگاه و پیشقدم در همه میدان ها بوده است.

,

وی با بیان اینکه سپاه مایه امید مردم، حزب اللهی ها، خانواده معظم شهدا و محرومان بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه در سیل، انتخابات و حل مشکلات مردم و جلوتر از برخی از دستگاه ها به موقع ورود کرده و تا آخر در کنار مردم حضور داشته است و وظایف خود را به نحو احسن اجرایی و عملی کرده است.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه حضور ما در این نشست به منظور ارج نهادن و قدردانی از سپاه پاسداران و تبریک به مناسبت این روز است، تصریح کرد: امیدواریم سپاه همچنان در ماموریت های خود موفق باشد.

,

سپاه در عرصه های مختلف اقدامات خوبی انجام داده است

, سپاه در عرصه های مختلف اقدامات خوبی انجام داده است, سپاه در عرصه های مختلف اقدامات خوبی انجام داده است,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این دیدار با بیان اینکه یکی از کارکردهای معنوی و اخلاقی سپاه در شهرستان بسیار پر رنگ است، اذعان کرد: سپاه در بحث مبارزه با کرونا همکاری خوبی با ستاد شهرستان داشته است و امیدواریم هر چه زودتر از این بیماری رهایی پیدا کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه سپاه اقدامات بسیار خوبی در بخش های سازندگی بر عهده دارد و در عرصه های مختلف در کنار مردم حضور دارد، عنوان کرد: سپاه در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است قطعاً اقدامات خوبی را انجام خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه