اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

تشکیل 22 پرونده تعزیراتی در حوزه تخلفات بهداشتی در استان زنجان

تشکیل 22 پرونده تعزیراتی در حوزه تخلفات بهداشتی در استان زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تخلفات احتکار کالاهای مواد بهداشتی و ضدعفونی در زنجان بسیار کاهش یافته و تقریبا به صفر رسیده است گفت: در این حوزه تا به امروز 22 پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 22 پرونده تعزیراتی حوزه بهداشت در استان زنجان تشکیل شده است اظهار کرد: از این تعداد 13 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و بقیه پرونده‌ها نیز در دست بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: کالاهای کشف شده نیز شامل ماسک٬ ژل و محلول ضدعفونی کننده و دستکش‌های عددی و بسته‌ای بود که احکتار شده بودند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه 5 واحد تولیدی کننده مواد ضدعفونی کننده که به صورت غیرقانونی فعالیت داشتند پلمپ شد افزود: این واحدها با دستور مستقیم قضایی پلمب شده است.

,

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و 198 میلیون و 809 هزار ریال بود عنوان کرد: براساس دستورالعمل‌های صادر شده همه کالاهای بهداشتی کشف شده به دانشگاه علوم پزشکی زنجان تحویل داده شد تا در مراکز درمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

,

ممیزی با بیان اینکه به صورت مستمر داروخانه‌های سطح شهر زنجان رصد می‌شود افزود: مواد ضدعفونی به حد کافی در داروخانه‌های سطح شهر زنجان وجود دارد.

,

وی از فعالیت دو اکیپ بازرسی در زنجان خبرداد و افزود: فعالیت داروخانه‌ها توسط این بازرسان رصد می‌شود و از تخلفات احتمال جلوگیری می‌شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه چندین مورد از تخلفات داروخانه‌ها مشاهده شده که نسبت به تشکیل پرونده تعزیرات انجام شده است بیان کرد: تا بهبود وضعیت و رفع بیماری کرونا فعالیت گشت‌های نظارتی ادامه خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر تخلفات در حوزه بهداشتی کاهش یافته است افزود: چندین مورد تخلفات اینترنتی و توزیع مواد ضدعفونی از طریق فضای مجازی نیز توسط پلیس فتا کشف شد که پرونده آنها نیز در حال رسیدگی است.

,

ممیزی با بیان اینکه تشکیل پرونده‌های احتکار کالاهای دارویی و بهداشتی نیز خودشبختانه به صفر رسیده است بیان کرد: تخلفات در حوزه بهداشتی بسیار کاهش یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه فعالیت سایت‌های مجاز ارائه کننده کالاهای اساسی نیز رصد می‌شود افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف به صورت جد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه چهار مورد پرونده تخلفات اینترنتی در حوزه توزیع مواد ضدعفونی کننده در زنجان تشکیل شده است بیان کرد: این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و رای آنها نیز صادر شد.

,

وی ابراز کرد: پرونده‌هایی که در حوزه احتکار و تخلفات بهداشتی تشکیل می‌شود به صورت خارج از نوبت و ویژه رسیدگی می‌شود.

,

ممیزی در پایان خاطر نشان کرد: شعبات تعزیرات حکومتی در روزهای تعطیل و غیرتعطیل فعال بوده و مردم می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق سامانه 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صمت و اتاق اصناف اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه