اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

ماجرای ادامه‌دار توهین بازیگران به ائمه اطهار/ نوکیسگانی که با توهین به مقدسات، شهرت را گدایی می کنند

ماجرای ادامه‌دار توهین بازیگران به ائمه اطهار/ نوکیسگانی که با توهین به مقدسات، شهرت را گدایی می کنند
صبا کمالی، چند روز پیش بود که در پست اینستگرامی خود به تمسخر حدیثی پراخته و آن را با جملاتی تغییر داده بود، این پست واکنش های زیادی را به همراه داشت، جالب تر این است که به تازگی این حاشیه سازان! همه چیز را گردن ادمین‌های خود انداخته و از زیر بار پاسخ دادن شانه خالی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روزهایی که هر روز خبری جدید از آن چه در دنیا و در مواجه با ویروس کشنده کرونا در فضاهای مجازی منتشر می‌شود، آن چه بیش از هر چیز خودنمایی می‌کند، تعظیم همه قدرت‌ها در برابر ذات اقدس الهی و روی آوردن به معنویات است، چند روز بیشتر از زمزمه‌های ورود کرونا به آمریکا نگذشته بود که روزنامه «نیویورک پست»، صفحه اول خود را به تصویر دستانی که به دعا بلند شده‌اند اختصاص داد و سرتیتر زد؛ ملکوت به ما کمک کن!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این روزهای سخت، بسیاری از شخصیت‌های معروف و غیرمعروف، رسانه‌ای و سیاسی در تمامی دنیا پناه بردن به خداوند بخشنده مهربان را تنها راه نجات از این وضعیت دانستند و به این مهم دست یافتند که باید در برابر پرورگار مهربان خشوع داشت و از او یاری طلبید.

,

در همین روزها بود که از فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان مشهورهالیوود که فیلم معروف پدرخوانده را در کارنامه هنری خود دارد، ویدئویی منتشر شد که در آن به اشاره به آیات سوره حمد پرداخته و گفته بود « آن چه این روزها در جهان می گذرد، قلب‌ها را می شکند، قلب ها را به درد می آورد، ولی اگر با قرآن آشنایی داشته باشید، اولین کلمه قرآن، اولین جمله ای که در آن ذکر شده ست به ما می گوید، به نام خداوند بخشنده مهربان»

,

او پس از اشاره به آیات سوره حمد و خواندن ترجمه آن‌ها بیان می کند که، «همه می دانند که از جمله عمیق ترین نکات این دین این است که دو کلمه مهم در آن وجود دارد، آن هم خداوند بسیار مهربان است و خداوند بسیار بخشنده است، و ما هم به توانایی‌های این خداوند ایمان داریم که می تواند ما را از این وضعیت دردناک که باعث وقوع وقایعی ترسناک شده است، خارج کند.»

,

این تنهاترین واکنش مردم جهان برای کمک گرفتن از معنویات در برابر ویروس کرونا نبوده، البته قطعا برای تایید دعا و پناه بردن به قدرت خداوند نه نیازی به تایید کسی است نه تبلیغات، بلکه آن چیزی که در این میان حکم می کند ایمان درونی است، با این حال متأسفانه برخی نه در جهان بلکه در کشور ما، کشوری اسلامی و شیعی به خود اجازه می دهند که با تمسخر باورهای دینی هم وطنانشان، این آموزه ها را سبک بشمارند، بنابراین نه تنها سعی نمی کنند در این زمان به دیگران آرامش بدهند بلکه با وقاحت دلشان می خواهد که اعتقادهای نداشته خود را در این روزهای پراسترس به رخ دیگران بکشند، جالب این است که این افراد تنها در زمان‌هایی پیدایشان می‌شود که جایی در فضای واقعی ندارند و بنابراین سعی می کنند با توهین به مقدسات کمی به چشم بیایند.

,

صبا کمالی، چند روز پیش بود که در پست اینستگرامی خود به تمسخر حدیثی  پراخته و آن را با جملاتی تغییر داده بود، این پست واکنش های زیادی را به همراه داشت، جالب تر این است که به تازگی این حاشیه سازان! همه چیز را گردن ادمین‌های خود انداخته و از زیر بار پاسخ دادن شانه خالی می کنند.

, صبا کمالی، چند روز پیش بود که در پست اینستگرامی خود به تمسخر حدیثی  پراخته و آن را با جملاتی تغییر داده بود، این پست واکنش های زیادی را به همراه داشت، جالب تر این است که به تازگی این حاشیه سازان! همه چیز را گردن ادمین‌های خود انداخته و از زیر بار پاسخ دادن شانه خالی می کنند.,

اما این اولین بار نیست که صبا کمالی به مقدسات توهین می کند بلکه چندی پیش نیز به تمسخر نذری و مراسم عاشورا در اینستاگرام پرداخته بود.

,

جالب تر واکنش صبا کمالی در اعتراض به پست جنجالی اش است که در پستی جدید بیان داشته که هیچ توهینی صورت نگرفته است، او در پست جدیدش نوشته؛ "بابت استوری دیروز شرمنده‌ام؛ کسی قصد توهین نداشته، ادمینم فکر کرده این استوری ها حال آدم ها را بهتر می کند، خصوصا این که هیچ توهینی در آن نبوده."

,

توهین می کنند به همین راحتی و بعد می گویند هیچ توهینی صورت نگرفته، این نوع رفتارها تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد؛ به خصوص در زمانی که مردم ذهنشان درگیر یک بیماری خطرناک و کادردرمانی مشغول فداکاری اند، بعد عده ای مانند این خانم بازیگر بی توجه به تمامی این موارد به مقدساتی که بیش از هر چیز باعث آرامش مردمش می شود توهین می کند، توهینی که همین آرامش را نیز هدف قرار داده است.

,

این حاشیه سازی زمانی بیشتر از قبل قبیح بنظر می رسد که بقیه هنرمندان در سراسر دنیا در چنین برهه ای سعی می کنند به مردم خود روحیه داده، کمک های مالی داشته باشند، از معنویات سخن گفته و مردم را به معنویات دعوت کنند، بعد در سرزمینی که پیشینه 2 هزار ساله فرهنگی دارد، افرادی مدعی فرهنگ و هنر توهین و تاختن به مقدسات در گوشه خانه‌های خود را نهایت فرهیختگی می دانند و در عذرخواهی شان نیز به این اعتراف می کنند که با این گونه رفتارها قصد داشته اند که حال مردم را خوب کنند! خوب کردن حال مردم پیشکش، بدترش نکنید. معلوم می شود که این افراد هیچ گونه شناختی از مردم خود ندارند، مردمی که این روزها برای شفای مریض های بستری شده شان دست به دعا برداشته و سلامتی هم وطنانشان را از خدا خواهانند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه