اخبار داغ

استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

کاهش ۷۱ درصدی مسافرت‌ها در خراسان‌جنوبی/ 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا تصویب شد

کاهش ۷۱ درصدی مسافرت‌ها در خراسان‌جنوبی/ 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا تصویب شد
معتمدیان گفت: 71 درصد مسافرت‌ها در خراسان‌جنوبی کاهش پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی  بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته و در مقاطع مختلفی از جمله ۸ سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، حوادثی همچون سیل، زلزله و... همراه و همگام با مردم بوده و طلایه‌دار و پیشگام در مبارزه با تروریسم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی  افزود: جا دارد از همراهی سپاه پاسداران در استان خراسان‌جنوبی با دولت به ویژه در راستای محرومیت زدایی تقدیر کرد.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی در استان با اشاره به جلسه مشترک امروز ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، بیان کرد: یکی از موارد مطروحه در این جلسه موضوع افراد مبتلا به کرونا بود که اگر شرایط قرنطینه خانگی را نداشته باشند باید در مکان‌های مشخصی از جمله نقاهتگاه‌ها  تحت نظر باشند، زیرا به تعبیر وزیر بهداشت، بمب‌های متحرکی هستند که اگر تحت کنترل نباشند، آلودگی وسیعی در جامعه ایجاد خواهند کرد.
,
 
,
معتمدیان عنوان کرد: این طرح پس از ابلاغ، با جدیت و استفاده از ظرفیت‌های قانونی دنبال خواهد شد.
,
 
,
کاهش 71 درصدی مسافرت‌ها در خراسان‌جنوبی
, کاهش 71 درصدی مسافرت‌ها در خراسان‌جنوبی, کاهش 71 درصدی مسافرت‌ها در خراسان‌جنوبی,
 
,
وی از کاهش ۷۱ درصدی مسافرت‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که مطالبه جدی مردم بود با استقبال مواجه شده و علی‌رغم ایجاد محدودیت،  شاهد همراهی خوب مردم هستیم.  
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی کرد: تاکید رئیس‌جمهور بر ارشاد، تذکر و توجیهِ درصد اندکی از جامعه می‌باشد که الزامات را رعایت نمی‌کنند و قرار نیست در شرایطی که مردم با فشارهای روانی و مالی مواجه هستند، از قوه قهریه استفاده کنیم؛ بنابراین همه ملزم به برخورد در نهایت احترام و مدارا با مردم هستند، مگر در مواردی که اصرار بر بی قانونی وجود داشته باشد.
,
 
,
معتمدیان عنوان کرد: مبادی ورودی و خروجی استان باید به دقت کنترل شده و از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری شود.
,
 
,
تصویب 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا
, تصویب 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا, تصویب 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با کرونا,
 
,
وی در خصوص تدابیر دولت در مقابله با کرونا، اظهار کرد: در مجموع ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که معادل ۲۰ درصد از کل بودجه در سال ۹۹ می‌باشد و البته تأمین این اعتبار از محل بودجه نیست.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی افزود: از این مبلغ، هشت هزار میلیارد تومان در قالب پرداخت نقدی به سه میلیون نفر از دهک‌های پایین و اقشار آسیب پذیر، دوازده هزار میلیارد تومان برای بخش بهداشت و درمان، پنج هزار میلیارد تومان کمک به صندوق بیمه بیکاری و هفتاد و پنج هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات دوازده درصد با بازپرداخت دو ساله در نظر گرفته شده است که در شرایط سخت تحریم و کاهش قیمت نفت، نشانگر اهمیت و توجه به سلامت مردم است.
,
 
,
معتمدیان ضمن تقدیر از همکاری داوطلبانه اصناف و بخش خصوصی، که بدون ورود دولت اقدام به تعطیلی بازار و مغازه‌ها کردند، تصریح کرد: این طرح زمانی موفق است که بدون اقداماتی همچون پلمب یا جریمه کردن، شاهد همراهی کسبه و مردم باشیم که با فرهنگ بالای مردم استان، این مهم رقم خورده است.
,
 
,
وی با تاکید بر بسترسازی خریدهای اینترنتی و همچنین استفاده بهینه از فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی، گفت: انتظار می‌رود گروه‌های مرجع استان از جمله ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مجلس، هنرمندان، ورزشکاران، سمن‌ها و... از طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مطالبه اکثریت مردم، حمایت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه