اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار اعلام کرد؛

خدمت‌رسانی 140 گروه جهادی جویبار در مبارزه با ویروس کرونا

خدمت‌رسانی 140 گروه جهادی جویبار در مبارزه با ویروس کرونا
مهرداد بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: بیش از 180 هزار عدد ماسک توسط کارگاه‌های جهادی در شهرستان جویبار تولید که این تعداد ماسک به همراه 3 هزار و 640 بسته‌ بهداشتی در بین مردم توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی شنبه شب در بازدید از کارگاه‌های جهادی تولید اقلام بهداشتی شهرستان جویبار اظهار کرد: بیمارستان مرحوم عزیزی جویبار تمام بخش‌های خود را به بیماران کرونایی اختصاص داده و در کنار آن هتل سامان را به‌عنوان نقاهتگاه این بیماران با کمک آماد سپاه کربلا تجهیز کردیم.
 
وی بابیان اینکه پنج کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان تشکیل‌شده است گفت: 38 خیاط به‌صورت کارگاهی و 180 خیاط خانگی در تولید این ماسک‌ها با این کارگاه‌ها همکاری دارند که ماسک‌های تولیدشده در درمانگاه امام رضا(ع) سپاه جویبار استرلیزه و بین مردم توزیع می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از تولید بیش از 180 هزار عدد ماسک توسط کارگاه‌های جهادی در شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد ماسک به همراه بسته‌های بهداشتی و بروشورهای آگاهی و ارتقا دانش سلامت در بین مردم توزیع شد.
 
بابایی همچنین به ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی اشاره و عنوان کرد: از زمان شیوع این ویروس ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی توسط گروه‌های جهادی و مردمی، شوراها و دهیاری‌های روستا به میزان 150 هزار و 200 لیتر انجام شد.
 
وی بیان کرد: تعداد 737 سبد کالا تهیه که صد سبد آن توسط سپاه کربلا به ناحیه جویبار داده شد که بین اقشار آسیب‌دیده و جامعه هدف توزیع شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار بابیان اینکه 3 هزار 640 سبد بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی‌کننده دست و سطوح هم بین خانواده‌های جویبار توزیع شد گفت: 140 گروه جهادی به استعداد 600 نفر در شهرستان جویبار سازمان‌دهی شدند که تعدادی از این بسیجیان در نانوایی‌های سطح شهر به خبازان در توزیع نان و همچنین برخی از آن‌ها در بیمارستان در بخش حراست و خدماتی به کادر درمانی، طرح غربالگری و محدودیت‌های تردد به نیروی انتظامی کمک‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه