اخبار داغ

رئیس خانه کارگر استان قزوین:

"کرونا" بهانه‌ای برای معرفی کارگران کنتورسازی به بیمه بیکاری شد/ مدیریت از زندان گره‌گشای مشکلات شرکت نیست

"کرونا" بهانه‌ای برای معرفی کارگران کنتورسازی به بیمه بیکاری شد/ مدیریت از زندان گره‌گشای مشکلات شرکت نیست
عیدعلی کریمی گفت: شرکت کنتورسازی به بهانه شیوع کرونا عذر تمام کارگران را خواسته و اعلام کرده که باید برای بیمه بیکاری معرفی شوند، خانه کارگر همواره موضع گرفته و خواستار پس گرفتن شرکت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیدعلی کریمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره وضعیت کارگران شرکت کنتورسازی اظهار کرد: شرکت کنتورسازی به بهانه کرونا عذر تمام کارگران را خواسته و اعلام کرده از فروردین ماه به اداره کار و بیمه بیکاری معرفی می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: همواره در برابر اقدامات صورت گرفته درباره این شرکت موضع گرفته و در کمیسیون بحث‌های مختلفی در راستای حل مشکلات این شرکت داشته‌ایم، اما این مشکلات ادامه داشته و هر روز به مطالبات کارگران افزوده می‌شود.

,

رئیس خانه کارگر استان قزوین ابراز کرد: اکنون تنها راه حل شرکت کنتورسازی پس گرفتن آن به‌صورت هیئتی یا اداره توسط مدیر تواناست؛ چراکه مدیر کنونی آن توان اداره شرکت را نداشته، به مقدار زیادی بدهکار است و ضمن اینکه در زندان به سر می‌برد و افرادی که به‌عنوان جایگزین در شرکت معرفی می‌شوند، نیز توانایی لازم را ندارند.

,

وی درباره اقدامات لازم در راستای حل چالش‌های واحدهای مشکل‌دار گفت: جلوگیری از واردات بی‌رویه و تامین امنیت شغلی از جمله راهکارهای حل مشکلات شرکت‌ها و رسیدن به جهش تولید است.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: خواسته ما از استاندار قزوین این است که گره چندین ساله مشکلات شرکت کنتورسازی را باز کند تا در سال جهش تولید شاهد پرداخت مطالبات این شرکت و راه‌اندازی تولید دوباره این شرکت باشیم.

,

وی در پایان تاکید کرد: لازم است تمام افراد، مسئولین، کارفرمایان و کارگران متحد باشند تا فاصله طبقاتی حل شده و جهش تولید تحقق یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه