اخبار داغ

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد اعلام کرد؛

بازتولید داستان بلند «ریاح» با موضوع اشغال فلسطین پس از 19سال در یزد

بازتولید داستان بلند «ریاح» با موضوع اشغال فلسطین پس از 19سال در یزد
حُسنی با بیان اینکه سال گذشته هفت عنوان کتاب توسط حوزه هنری یزد به چاپ رسید، گفت: سال گذشته به همت حوزه هنری یزد، داستان بلند «ریاح» پس از 19 سال بازتولید و چاپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید حُسنی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه در سال گذشته هفت عنوان کتاب در موضوعات مختلف توسط حوزه هنری یزد به چاپ رسید، گفت: این کتاب‌ها توسط چند نویسنده توانمند استان به چاپ رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد یکی از کتاب‌های به چاپ رسیده توسط این سازمان را رمان «واو» عنوان کرد و افزود: این رمان تاریخی و اجتماعی با موضوع سبک زندگی اسلامی‌ـ ‌ایرانی در 317 صفحه و قطع رقعی به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر و با قلم اسماعیل واقفی منتشر شده است.

,

وی با بیان اینکه موضوع رمان «واو» رشد و تولید شهری است اضافه کرد: در این رمان که به سال 1310 یزد پرداخته، افراد و شخصیت‌های بزرگی نقش دارند.

,

بازتولید رمان عاشقانه با موضوع فلسطین پس از 19 سال

, بازتولید رمان عاشقانه با موضوع فلسطین پس از 19 سال, بازتولید رمان عاشقانه با موضوع فلسطین پس از 19 سال,

حُسنی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته رمانی عاشقانه که موضوع آن در خصوص فلسطین بود، خاطرنشان کرد: داستان بلند «ریاح» نوشته جلال توکلی به موضوع چگونگی نفوذ صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین و اشغال آن پرداخته که در سال 98 پس از 19 سال دوباره تجدید چاپ و روانه بازار کتاب شد.

,

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد ادامه داد: زمان داستان بین سال‌های 1940 تا 1941 میلادی است و اگرچه وقایع کلی داستان واقعی و با استناد به مدارک موجود نوشته‌شده؛ اما به‌صورت نمادین هم در داستان اصلی که در یک مزرعه اتفاق می‌افتد، انعکاس می‌یابد. در حقیقت، مزرعه‌ مورد اشاره، نمادی است از کشور فلسطین و هر کدام از اشخاص داستان، نماینده‌ طیف خاصی از مردم آن کشور به شمار می‌روند.

,

چاپ کتاب زندگی‌نامه 100 شهید ورزشکار یزد

, چاپ کتاب زندگی‌نامه 100 شهید ورزشکار یزد, چاپ کتاب زندگی‌نامه 100 شهید ورزشکار یزد,

وی یکی از آثار تولیدی خود را که سال گذشته به چاپ رسید، کتاب «تنها توی دشت»اعلام کرد و اذعان داشت: این کتاب شامل خاطرات و زندگی‌نامه شهدای ورزشکار شهرستان یزد است.

,

حُسنی ادامه داد: در این کتاب سعی شده که خاطرات و زندگی‌نامه 100 شهید ورزشکار یزد جمع آوری و به چاپ برسد.

,

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد با بیان اینکه یک کتاب دیگر با عنوان «ولی عهد» در دستور چاپ دارم، گفت: با توجه به شرایط کنونی و بیماری کرونا فعلا شرایط چاپ وجود ندارد و ان‌شاءالله وقتی این بیماری به پایان رسید، کتاب«ولی عهد» را نیز به چاپ خواهم رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه