اخبار داغ

دادستان همدان:

شورش در زندان همدان به بهانه کرونا/ اوضاع زندان همدان تحت کنترل است

شورش در زندان همدان به بهانه کرونا/ اوضاع زندان همدان تحت کنترل است
دادستان همدان با بیان اینکه اوضاع زندان تحت کنترل است گفت: هیچ زندانی فرار نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان حسن خانجانی با اشاره به ناآرامی در زندان همدان اظهار کرد: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و هیچ زندانی فرار نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه اعتراض برخی از زندانیان از دیروز بعدازظهر شروع شد و دیشب نیز خاتمه پیدا کرد گفت: برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر فراری زندانیان همدان کذب محض است.
,
 
,
دادستان همدان با اشاره به اینکه تعدادی از زندانیان به خاطر قضیه کرونا قصد ایجاد آشوب در زندان داشتند و چند پتو را آتش زدند افزود: البته دیگر زندانیان با آنها همکاری نکردند و حتی مبادرت به خاموش کردن آتش و همکاری با نیروهای امنیتی زندان کردند.
,
 
,
وی در پاسخ به اینکه برخی در فضای مجازی عنوان کردند گستره آتش‌سوزی چنان بالا و اوضاع تحت کنترل زندانیان بود که اجازه ورود به مأموران آتش‌نشانی نیز داده نشده بود گفت: این موضوع دروغ محض است.
,
 
,
خانجانی گفت: تأکید می‌کنم هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و همان طور که گفتم زندانیان نیز در مقابله با زندانیان آشوبگر با ما همکاری لازم را داشتند.
,
 
,
وی با بیان اینکه هیچگونه مشکل امنیتی در زندان های این استان رخ نداده است افزود: تسهیل فرایند ارائه مرخصی به زندانیان یکی از عوامل اصلی پیشگیری از بروز هر گونه نارضایتی در داخل زندان ها بود.
,
 
,
خانجانی با اشاره به اینکه  به دنبال شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری در زندان‌ها، ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی به مرخصی رفتند گفت: این اتفاق با در نظر نگرفتن شرایط سختگیرانه اعمال شد.
,
 
,
دادستان همدان با بیان اینکه با این اقدام تعداد زیادی از زندانیان به مرخصی رفتند گفت: تعدادی هم به خاطر ناتوانی در تامین کفیل نتوانستند به مرخصی بروند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تمام اقدامات بهداشتی در زندان‌ها مدنظر و تمهیدات لازم صورت گرفته است، افزود: خانواده‌ها نگران این موضوع نباشند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه