اخبار داغ

استاد دانشگاه:

جهش تولید نیازمند نگاهی جامع برای برداشتن موانع است

جهش تولید نیازمند نگاهی جامع برای برداشتن موانع است
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی گفت: جهش تولید نیازمند نگاهی کامل و جامع برای برداشتن موانع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "قدرت‌اله نیاصادق" استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: نامگذاری سال جهش تولید اقدام هوشمندانه ای از سوی رهبر انقلاب است تا موانع تولید برداشته شده وبه اعتلای کشور کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: برای دستیابی به جهش تولید باید موانع را برداشت وهرچه زودتر در همه بخش تولید را تقویت کرد.

,

نیاصادق بیان داشت:باید برای دستیابی به تولید در هرزمینه نگاه جامع وکاملی به آن داشت وتمام نقاط قوت و ضعف را بررسی کرد همچنین هر چیزی را که می تواند در رابطه با تولید ارتباط داشته باشد را بررسی کرد.

,

این استاد دانشگاه عنوان کرد:ارائه طرح های موفق تولیدی، حمایت از صنایعی که در کشور تولید دارند، استفاده از نخبگان، کم کردن صادارت چیزهایی که در کشور تولید می شود و رفع موانع تولید وحمایت مالی می تواند در ایجاد جهش در تولید موفق باشد.

,

وی بیان داشت: درکشور استعداد ها وزمینه های بسیار خوبی وجود دارد واز آن ها می توان استفاده کرد وبا هوشمندی اگر هرچیزی در جای مناسب خودش قرار گیرد مطئمنا می تواند مفید واقع شود واین در مورد تولید هم مصداق دارد.

,

استاد دانشگاه تصریح کرد:نیاز به همتی جهادی از سوی مسئولان برای جهش در تولید هستیم که امیدواریم دراین باره برنامه های خوبی از ارائه شود.

,

نیاصادق یادآور شد:ریشه آسیب های اجتماعی، بیکاری ومعضلات اجتماعی را با رونق تولید وایجاد اشتغال می تواند درمان کرد واستعدادهای کشور را به سمت درستی هدایت کرد تا اهداف والای انقلاب دست پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه