اخبار داغ

مشاور و کارشناس مسائل خانواده تشریح کرد؛

فوت و فن‌های همسرداری اسلامی در روزهای کرونایی

فوت و فن‌های همسرداری اسلامی در روزهای کرونایی
فلاح گفت: در زمان کرونایی بهتر است که مردها از این فرصت بهترین استفاده را ببرند و اجر و پاداش دنیوی و اخروی کسب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین فلاح در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه خبرهایی شنیده می‌شود که در زمان شیوع بیماری کرونا در چین، آمار طلاق‌ها در این کشور افزایش یافته است گفت: حقیقتاً در این زمان، تفاوتی که در همسرداری بر پایه ایدئولوژی اسلامی است باید با همسرداری که بر پایه ایدئولوژی اسلامی نیست مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مشاور و کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه پاداش‌های بسیاری به یک مرد که در خانه به همسرش کمک کند داده می‌شود خاطرنشان کرد: این حضور مرد در خانه باید با حضور قلب همراه باشد و اینکه آن را فرصتی برشمارد که از آن برای خیر دنیا و آخرت استفاده کند.

,

وی به برخی از روایات در خصوص کمک به همسر در خانه اشاره و اضافه کرد: کمک به همسر و خانواده در روایات از اجر و پاداش بسیاری برخوردار است و اشاره شده که از یک سال عبادت بهتر است.

,

فلاح با تاکید بر اینکه خداوند رفاقت زن و شوهر را بسیار دوست می دارد افزود: اگر یک زن و شوهر در کنار یکدیگر نشسته باشند و با محبت با یکدیگر صحبت کنند، خداوند می فرماید که اجر و پاداش این صحنه را بیشتر از اعتکاف مسجد مدینه به این فرد اعطا می کنم.

,

مشاور و کارشناس مسائل خانواده ادامه داد: ما باید از این فرصت در منزل بودن به بهترین شکل ممکن استفاده و از پاداش‌های دنیوی و اخروی بهره ببریم.

,

وی با بیان اینکه کاری که مرد در منزل انجام می دهد باید بی‌منت، بی توقع و بی انتظار باشد، اضافه کرد: فردی خدمت پیامبر اکرم (ص) رسید و گفت: یا رسول‌الله می‌خواهم کاری انجام دهم که خانواده‌ام، من را دوست داشته باشند و ایشان در پاسخ به این شخص فرمودند: برو بی‌منت و بی انتظار نیازهای خانواده را برطرف کن.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه