اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

گشت‌های امنیتی محله‌محور بسیج تربت حیدریه تغییر ماموریت داد

گشت‌های امنیتی محله‌محور بسیج تربت حیدریه تغییر ماموریت داد
سرهنگ علی نیک یاد گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماموریت گشت‌های امنیتی محله محور بسیج به گشت‌های سلامت محله تغییر یافته تا در کنار مدافعان سلامت و همکاری مردم زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی نیک‌یاد، فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: بسیج بعنوان بازوی نظام یکی از ظرفیت های اساسی و بی بدیلی است که می تواند در هر عرصه ای که کشور به آن نیاز دارد مجاهدانه و خالصانه وارد میدان شود و با استناد به این ظرفیت مردمی بسیاری از مشکلات و چالش ها نیز برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: روزی نظام مقدس جمهوری اسلامی از ظرفیت و پتانسیل بسیج برای امنیت در داخل شهرها استفاده کرد و هم اکنون نیز این رویه ادامه دارد، روزی در جبهه های دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله، روزی در زدودن غبار فتنه از چهره کشور و امروز نیز در کنار مدافعان سلامت و کادر درمانی مجاهدانه وارد میدان شده است.

,

نیک یاد بیان کرد: از همان ابتدای اعلام شیوع ویروس منحوس کرونا در تربت حیدریه، تمام توان جهادی و امکانات بسیج و گروه توپخانه ۶۱ محرم در خدمت مردم قرار گرفت، ظرفیت‌هایی برای رفع آلودگی‌ها از سطح شهرها و روستاها و ضدعفونی مکان‌ها و معابر که به کمک مدافعان سلامت و کادر درمانی داننشگاه علوم پزشکی متطقه تربت حیدریه آمدند‌.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: بر همین اساس و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماموریت گشت های امنیتی محله محور بسیج به گشت های سلامت محله تغییر یافته تا در کنار مدافعان سلامت و همکاری مردم زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع شود.

,

وی با بیان اینکه بسیجیان روزی در لباس امنیت و امروز نیز در جهاد سلامت به خدمت رسانی خود ادامه می دهند، افزود: در این ماموریت که تحت مدیریت واحد قرارگاه مردمی پدافند زیستی حاج قاسم سلیمانی انجام می شود، ۵۵ تیم پایگاه محور به همراه سایر گروههای جهادی، هیئتی، طلاب و روحانیون با ۲۰ خودرو و ۸۰ دستگاه سم پاش در سطح شهر هر شب با تحویل مایع ضد عفونی کننده از دستگاههای ذیربط بصورت محله محور نسبت به گند زدایی و ضدعفونی محله ها و معابر شهر اقدام می کنند‌.
نیک یاد ادامه داد: در روستاها هم هر روستا توسط بسیجیان پایگاه و با مشارکت دهیاری ها، خانه های بهداشت و اهالی اقدام به ضدعفونی معابر می کنند.

,
,

وی از کسانی که در خانه سم پاش کوله ای و یا دستی دارند دعوت کرد که به این جهاد بپیوندند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه