اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

۳۰ گروه جهادی برای مقابله با ویروس کرونا در لرستان فعال شد

۳۰ گروه جهادی برای مقابله با ویروس کرونا در لرستان فعال شد
میلاد شرفی با بیان اینکه روزانه 2 هزار ماسک توسط دانشجویان بسیجی در لرستان تولید می‌شود گفت: 30 گروه جهادی در راستای مقابله با ویروس کرونا فعال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد شرفی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشور، قرارگاه مقابله با کرونا شکل گرفت و اقدامات مختلفی برای مقابله با این ویروس در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک افزود: با توجه به تقاضای بالا برای ماسک، یک کارگاه بزرگ تولید ماسک با حضور ۳۰ نفر از دانشجویان بسیجی راه اندازی شد.

,

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: در این کارگاه که به صورت شیفتی دانشجویان فعالیت می کنند روزانه بالغ بر دو هزار ماسک سه لایه تولید می شود و هر روز با تلاش دانشجویان بسیجی تولید در این کارگاه رو به افزایش است.

,

وی بیان کرد: همچنین در این راستا یک کارگاه تولید محلول ضدعفونی کننده راه اندازی شد که تاکنون بیش از ۳۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده را تولید و با قیمیتی بسیار مناسب توزیع کرده است.

,

شرفی از تلاش دانشجویان بسیجی در بخش های مختلف برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ گروه جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی استان در بخش های مختلف از جمله تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن خیابان ها و محل های مختلف و سایر بخش ها فعالیت می کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: طراحی کیت در روزهای ابتدایی انجام و به وزارت بهداشت ارسال شد و علاوه بر این عکسنوشته هایی با محتواها و نکات بهداشتی تهیه شد؛ بسیج دانشجویی در همه عرصه ها و هر جایی که نیاز بوده وارد شده و در راستای مقابله با کرونا نیز اقداماتی را انجام می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه