اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه عنوان کرد؛

فعالیت ۶ کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط بسیجیان ارومیه

فعالیت ۶ کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط بسیجیان ارومیه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: هم اکنون ۶ کارگاه تولید ماسک بهداشتی در سطح این شهرستان فعالیت دارند که ظرفیت تولید آن‌ها بالغ بر ۴ هزار ماسک در روز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، قهرمان عیوضلو صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه، اظهار داشت: از اولین روزهای شیوع کرونا با تشکیل قرارگاه مشترک جهاد زیستی با همکاری مرکز بهداشت ارومیه و با شعار «بسیج از مردم، برای مردم و کنار مردم تا نابودی کامل کرونا» در حال خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: کمک به کنترل معابر ورودی و خروجی شهر و روستا، پایش سلامت و تب سنجی در معابر ورودی، ضدعفونی خودرویی و نیز کمک به ارگان‌ها در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام داده‌ایم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، در ادامه با اشاره به جزئیات اقدامات انجام شده توسط این نهاد، عنوان کرد: تاکنون ۷۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری شهرداری و گروه‌های جهادی پخش شده کع ارزش اریالی آن‌ها بالغ بر ۱۵ میلیارد رسال است.

,

وی، ادامه داد: هدف‌گذاری برخی بسته‌ها برای خانواده بیماران کرونایی و نیز خانواده بیماران خاص که سطح ایمنی پایین دارند، بوده که با همت قرارگاه جهادی امام خامنه‌ای و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در حال انجام است.

,

عیوضلو، با اشاره به توزیع ۶۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک و مایع ضدعفونی کننده در مناطق اعلامی از سوی بهداشت، گفت: این اقدام توسط بسیج جامعه پزشکی و با همت خیرین انجام می‌شود که تا امروز بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برای این امر جمع‌آوری شده است.

,

وی، از ایجاد کارگاه های تولید ماسک صلواتی و برخی با مبلغ پایین برای عموم مردم نیز خبر داد و ابراز داشت: در این زمینه، ۶ کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط بسیجیان شهرستان با ظرفیت بالای ۴ هزار  عدد روزانه راه‌اندازی شده که بر اساس بلوک بندی شهرستانی توزیع می‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، در خصوص ضدعفونی معابر توسط بسیجیان در قالب رزمایش دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت»، خاطرنشان کرد: ضدعفونی و سمپاشی معابر و فروشگاه‌ها و اماکن عمومی برابر طرح بلوک بندی انجام می‌شود که در این زمینه روزانه ۲۵ هزار لیتر با کمک بسیجیان و مردم در اماکن مشخص سمپاشی می‌شود.

,

وی، ادامه داد: تشکیل گروه‌های مشترک غربالگری در منازل از دیگر اقداماتی بوده که اولین اقدام برای این امر در کشتارگاه و بادکی بود و به سمت مناطق دیگر می‌رویم.

,

عیوضلو، از اجرای طرح خرید با محوریت افراد مورد اعتماد در محلات مختلف و نیز اطلاع‌رسانی عمومی توسط خودروهای سپاه در سطح معابر و محلات نیز خبر داد و زمان اجرای این طرح را از روز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه اعلام کرد.

,

وی، تعداد نفرات بکارگیری شده در حوزه خدمات عمومی ویژه جلوگیری از شیوع کرونا را ۲۰ هزار نفر دانست و گفت: در این زمینه ۲۰ هزار نفر از بسیجیان و اعضای گروه‌های جهادی مشغول ارائه خدمات هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، ارائه آموزش‌های مجازی و حضوری برای بسیجیان و عموم مردم را از دیگر اقدامات این ناحیه برای پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان اعلام کرد.

,

وی، در پایان بر لزوم آگاهی و آمادگی بیش از پیش مردم در زمینه مقابله با کرونا تاکید کرد و خواستار تلاش رسانه‌ها برای غلبه بر این بیماری شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه