اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد اعلام کرد؛

تشدید اعمال محدودیت خروجی شهرهای استان یزد در روزهای آتی

تشدید اعمال محدودیت خروجی شهرهای استان یزد در روزهای آتی
محمدرضا هاشمی‌فر گفت: در تمامی خروجی شهرها اعمال محدودیت کردیم و در روزهای آتی نیز ممنوعیت خروجی شهرها را به نقاط دیگر تشدید خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در راستای اجرای طرح فاصله اجتماعی به منظور پیشگیری از انتقال چرخه ویروس کرونا، فرمانده انتظامی یزد با ایجاد پست‌های قرنطینه و محدودیت‌سازی در نقاط هشت‌گانه در محورهای مواصلاتی و همچنین تمامی معابر ورودی و خروجی شهرهای استان، با تشدید اقدامات نظارتی و کنترلی با همراهی سایر دستگاه‌های مسئول اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در این مرحله از ورود تمامی خودروهای دارای پلاک غیراستانی به داخل شهرها جدا ممانعت می‌شود مگر کسانی که دارای پلاک  غیراستانی هستند اما دارای کارت شناسایی معتبر و باید اثبات شود که اهلیت‌شان در استان یزد است، بعد از بررسی عوامل حاضر در صحنه و مسئولین ادارات مرتبطی که حضور دارند با تاییدیه عوامل، نسبت به تردد در سطح استان اقدام خواهند کرد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد اظهار داشت: در تمامی خروجی شهرها اعمال محدودیت کردیم و در روزهای آتی نیز ممنوعیت خروجی شهرها را به نقاط دیگر تشدید خواهیم کرد و انتظار داریم همشهریان عزیز حتما نهایت همراهی را با مجموعه پلیس جهت پیشگیری و قطع انتقال ویروس کرونا داشته باشند.

,

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: مسافرین غیر از استان یزد هم با رعایت اصول ایمنی ترافیکی نسبت به ترک استان اقدام کنند که البته عبور مسافرین غیربومی نیز فقط از کنارگذر شهرها میسر هست و به هیچ وجه اجازه حق ورود به شهرها داده نخواهد شد.

,

وی تأکید کرد: رانندگان متخلف به مدت یک ماه خودرویشان توقیف می‌شود و 500 هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

,

هاشمی‌فر همچنین عنوان کرد: تعطیلی صنوف غیرصرور نیز تا پایان طرح مورد تأکید ما است و واحدهای صنفی غیرضروری اگر از دستور تخطی کنند پلمپ خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه