اخبار داغ

۵۰۰ کیلوگرم فراورده خام دامی معدوم و ۶ واحد متخلف در البرز پلمب شد

۵۰۰ کیلوگرم فراورده خام دامی معدوم و ۶ واحد متخلف در البرز پلمب شد
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز گفت: در اجرای طرح پایش و تشدید نظارت نوروزی بر واحدهای عرضه، بسته بندی و کشتارگاه های استان، ۶ واحد متخلف تعطیل و پلمب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سید محسن ابوترابی روز یکشنبه گفت: کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی در اجرای این طرح، از ابتدای فروردین ماه موفق به ۴۶۴ مورد بازدید از واحدهای عرضه فراورده های خام دامی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی اظهار داشت: طرح پایش و تشدید نظارت بر واحدها همیشه برای واحدهای عرضه، بسته بندی و کشتارگاه ها انجام می شد ولی با توجه به تعطیلی واحدهای بسته بندی و کشتارگاه ها، این نظارت ها از ابتدای فروردین ماه فقط برای واحدهای عرضه انجام شد.

,

ابوترابی گفت: در اجرای این طرح برای ۱۳ واحد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد ضمن اینکه هشت واحد دیگر نیز ضمن تشکیل پرونده تخلف به دادگاه ارجاع داده شدند.

,

وی اضافه کرد:‌ از واحدهای متخلف در مجموع ۱۷۶۹ کیلو گرم فراورده های خام دامی ضبط و ۵۰۰ کیلوگرم نیز معدوم شد.

,

ابوترابی از شهروندان و مسافران خواست مواد خام تهیه شده را از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن و همچنین آرم دامپزشکی دقت کنند.

,

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۵۱۲ و یا به شماره تلفن ۳۲۷۳۷۱۷۹ اطلاع دهند.

,

 طرح  پایش و حفظ سلامت  و امنیت غذایی مردم و مسافران از روز ۱۲ اسفند ماه  در البرزآغاز و تا روز ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه