اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه عنوان کرد:

غربالگری بیش از ۷۹۹ هزار نفر در ورودی‌های کرمانشاه

غربالگری بیش از ۷۹۹ هزار نفر در ورودی‌های کرمانشاه
فرزین معتمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از غربالگری بیش از ۷۹۹ هزار نفر در ورودی‌های این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: نیروهای هلال احمر از ۱۳ اسفند ۹۸ طرح غربالگری مسافران را در سطح جاده‌های استان به خصوص ورودی‌های شهرها آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه افزود: جمعیت هلال احمر کرمانشاه در ۳۵ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان پایگاه‌های غربالگری ایجاد کرده که شبانه روز در حال تلاش برای کنترل و مبارزه با کرونا هستند.

,

وی خاطر نشان‌کرد: بر این اساس تا کنون ۷۹۹ هزار و ۱۴۵ نفر غربالگری شده‌اند که از این تعداد ۲۷۶ نفر درجه تب بالایی داشتند و جهت سیر مراحل درمان به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

,

معتمدی گفت: از ابتدای شروع طرح توسط ۲۵۱۱ نفر از نیروهای عملیاتی متشکل از امدادگران، نجاتگران و داوطلبان هلال احمر کار پایش سلامت صورت گرفته است.

,

این مسئول تصریح کرد: در این زمینه ۶۲ دستگاه خودرو عملیاتی کار انتقال بیماران را انجام می‌دهند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه ادامه داد: در راستای حفظ سلامت نیروهای خدمتگزار تعداد ۴۳۰ هزار ماسک رایگان بین دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی، مطب‌ها، مراکز درمانی، نهادهای دولتی نیروهای نظامی و انتظامی سپاه، بسیج، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری توزیع کرده‌ایم.

,

وی بیان داشت: روز گذشته یک فرد چینی که از ووهان چین قصد داشت از روانسر وارد پاوه شود توسط نیروهای هلال احمر غربالگری شد و به دلیل مشکوک بودن به کرونا از ورود وی به پاوه جلوگیری کردیم و او را به مراکز درمانی ارجاع دادیم.

,

معتمدی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان از تمام توان خود برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کند، گفت: برای اینکه زنجیره انتقال این ویروس شکسته شود بهترین راهکار ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه