اخبار داغ

امام جمعه آشخانه:

"جهش تولید"، احیای قدرت اقتصادی کشور برای رفاه اجتماعی است

"جهش تولید"، احیای قدرت اقتصادی کشور برای رفاه اجتماعی است
امام جمعه آشخانه گفت: باید در سال جاری با یک جهش، کشور بتواند علاوه بر مسائل بین المللی در مسائل داخلی نیز قدرتی را برای کشور احیا کند و مردم در سایه این قدرت اقتصادی به رفاه عمومی برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه آشخانه در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندین سال است که شعارهای سال را با موضوع مسائل اقتصادی نامگذاری می کند که قطعا از این نامگذاری ها هدف والایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه آشخانه در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک , عصراترک , اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندین سال است که شعارهای سال را با موضوع مسائل اقتصادی نامگذاری می کند که قطعا از این نامگذاری ها هدف والایی دارد.,

وی ادامه داد: هدف مقام عظمی ولایت از نامگذاری سال با موضوع مباحث اقتصادی بر این است که کشور که در حال حاضر در عرصه دفاعی موقعیت خوبی دارد و دشمنان نمی توانند کشور را تهدید نظامی کنند و توان دفاعی کشور ایران اگاه شده اند از لحاظ اقتصادی نیز به مرحله بالایی برسد.

,

حجت الاسلام احمدزاده افزود: امروز به دلیل ساختارهای ضعیف و مشکلاتی که بعد از جنگ به وجود آمد، کشور از لحاظ اقتصادی ضعیف است و چالش های جهانی بر اقتصاد کشور موثر است، هدف رهبری این است که کشور به جایگاه اقتصادی برسد که با تکان های اقتصادی دنیا مورد تعرض واقع نشود.

,

وی با اشاره به شعار سال 98 که رونق تولید بود، یادآور شد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته، البته براساس فرمایشات مقام معظم رهبری این اتفاقات خیلی در زندگی مردم ملموس نبود به این دلیل امسال جهش تولید نامگذاری شد که تکمیل کننده شعار سال گذشته باشد.

,

امام جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: سال گذشته مقدمه ای برای راه اندازی کارگاه ها، کارخانه ها بود، باید در سال جاری با یک جهش، کشور بتواند علاوه بر مسائل بین المللی در مسائل داخلی نیز یک صدا قدرتی را برای کشور احیا کند و مردم در سایه این قدرت اقتصادی به رفاه عمومی برسند زیرا اقشار آسیب پذیر جامعه در فشار هستند.

,

وی ادامه داد: جهت رفاه اقشار جامعه، باید مسئولین، مدیران، بخش های خصوصی شامل تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی دراین جهاد حضور پیدا کنند و بتوانند مراکز اقتصادی کشور را فعال کنند و به عنوان الگویی در منطقه و مردم مسلمان سراسر جهان تبدیل شوند.

,

حجت الاسلام احمدزاده گفت: باید تمام فعالیت های سیاسی، دینی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی کشور در جهت اهداف انقلاب قرار بگیرد تا باعث اتصال عدالت شود.

,

وی یکی از تفاوت های اقتصاد ایران با سایر کشورهای دنیا را عدالت در اقتصاد خواند و گفت: اقتصاد دنیا خیلی به دنبال عدالت نیست در بحث کرونا بیش از 30 میلیون نفر از مردم آمریکا فاقد امکانات اولیه و بیمه هستند، علی رغم داد و فریادهایی که در دنیا در جهت پیشرفت و دفاع از حقوق بشر راه انداخته اند، در واقع در مسئله کرونا، باعث سرافکندگی آمریکا است که از کره جنوبی درخواست کمک کند.

,

امام جمعه آشخانه اضافه کرد: کشور ایران، با سرافرازی در همه مسیرها به خصوص در بحث کرونا با یاری و همت مردم، ولایت رهبری، پشتکار مسئولین از این مسئه عبور خواهد کرد و در گروه کشورهای اقتصادی جهان قرار خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه