اخبار داغ

استاندار ایلام گفت:

سپاه خدمات ارزشمندی برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده است

سپاه خدمات ارزشمندی برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده است
استاندار ایلام در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه خدمات ارزشمندی برای مقابله ویروس کرونا انجام واز همان ابتدا در خط مقدم کار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار ایلام صبح امروز(یکشنبه) به مناسبت میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار با سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,  ,

وی در این دیدار گفت: سپاه به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار نظام در تمامی عرصه ها حضور داشته و همیشه هم با تمام توان کمک کار مردم و مسئولین بوده است.

,

 استاندار ایلام تاکید کرد: در مقابله با ویروس کرونا نیز سپاه در استان ایلام کارهای بزرگی را انجام داده و مانند همیشه در بطن و خط مقدم کار بوده است.

,

 سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این دیدار گفت: ایجاد 15 کارگاه در سطح استان و تولید بیش از 200 هزار ، کمک در حوزه غربالگری، کمک در ایجاد بیمارستان صحرایی و مکان قرنطینه تنها گوشه ای از خدمات سپاه در مقابله با ویروس کرونا است.

,

 سردار شاکرمی افزود: ان شاالله روز سه شنبه ۱۲ فروردین ماه رزمایش دفاع بیولوژیکی با محوریت قرارگاه نجف سپاه در شهر ایلام برگزار می شود که اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه