اخبار داغ

دادستان انقلاب و عمومی استان کردستان:

۱۹ نفر از زندانیان متواری سقز به زندان برگشته اند/ حساب زندانیان منضبط از سایرین جدا است

۱۹ نفر از زندانیان متواری سقز به زندان برگشته اند/ حساب زندانیان منضبط از سایرین جدا است
دادستان انقلاب و عمومی استان کردستان با بیان اینکه ۱۹ نفر از زندانیان متواری به زندان برگشته اند بیان داشت: ۱۱ نفر از آنها خود معرفی بوده اند و ۸ نفر توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جباری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، از تشکیل تیمی متشکل از نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه و اداره اطلاعات جهت رصد محل اختفاء و فرار متواریان زندان سقز خبر داد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

 

,

وی از افزود: تا امروز ۱۹ نفر از زندانیان متواری سقز به زندان بازگشته اند که ۱۱ نفر آنها خود معرفی بوده و ۸ نفر توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

,

 

,

 دادستان انقلاب و عمومی استان کردستان بیان داشت: بار دیگر اعلام می کنیم اگر زندانیان متواری خود را معرفی کنند مشمول تخفیفات قرار میگیرند و در غیر اینصورت بعد از دستگیری علاوه بر مجازات جرم جدید، مجازات جرم اصلی به قوت خود باقی می ماند و از ارفاقات قانونی مانند تسهیلات و موارد دیگر محروم خواهند شد. 

,

 

,

 جباری با تاکید بر اینکه رفتار و برخورد ما با این زندانیان مانع نخواهد شد که ما در مورد سایر زندانیان که منضبط بودند از رافت قانونی و مزایای قانونی استفاده نکنند، اظهار داشت: حساب این افراد با سایر زندانیان جدا است.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه