اخبار داغ

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مدیریت اقتصادی آماده همکاری با واحدهای تولیدی است/رونق تولید و جهش تولید مکمل همدیگر هستند

مدیریت اقتصادی آماده همکاری با واحدهای تولیدی است/رونق تولید و جهش تولید مکمل همدیگر هستند
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رونق تولید و جهش تولید مکمل همدیگر هستند و باید همه کسانی که در این عرصه فعال هستند برای تحقق آن ها تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سهمگین در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، گفت :  مقام معظم رهبری هر ساله  مبتنی بر واقعیت های سیاسی و اقتصادی حاکم بر نظام و جهان و به تبع آن واقعیت هایی که در کشور  ما وجود دارد  آن سال را نامگذاری می کنند که این نامگذاری اکثرا عنوان اقتصادی داشته است و در همین راستا همه دستگاه های اجرایی از جمله قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضائیه در راستای این نام گذاری برنامه ها و راهبردهای عملیاتی خودشان را ترسیم و به مرحله اجرا در می آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ،,

سهمگین عنوان کرد: دلیلی که حضرت آقا سال ها را به نام اقتصادی نام گذاری می کنند این است که دشمن و نظام سلطه در چهل سال گذشته راهبردهای مختلفی را در تقابل با ملت ایران و انقلاب اسلامی به کار برده است و شکست خورده یعنی در جنگ نرم و جنگ سخت شکست خورده است.

,

وی بیان کرد: تنها روزنه ای را که دشمن فکر می کند می تواند به ملت و کشور ما آسیب برساند عرصه اقتصادی است و به همین منظور مقام معطم رهبری توجه ملت و دولت ها را به این نکته جلب می کند که ما باید در زمینه اقتصادی مستحکم باشیم و در برابر  تکانه های اقتصادی که نظام سلطه بر کشور ما ایجاد می کند بایستیم و شکست دهیم.

,

سهمگین تصریح کرد: رهبر انقلاب طی چند سال اخیر یک راهبرد کلی را تحت عنوان اقتصادی مقاومتی ترسیم نمودند و در همین راستا قوای مختلف و قوه مجریه برنامه های کلانی را طی سال های گذشته با توجه به این سیاست کلی اجرا کرده است سال گذشته سالی رونق تولید بود و امسال به جهش تولید تغییر پیدا کرده است.

,

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رونق تولید و جهش تولید مکمل همدیگر هستند و باید همه کسانی که در این عرصه فعال هستند و همه دستگاه های اجرایی بر اساس اسناد بالا دستی و بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی دولت ، قوه قضائیه و مجلسوکه در چارچوب برنامه ششم اجرا می شود، سازمان های مختلف و وزارت خانه های اقتصادی و همه دستگاه هایی که در ارتباط با مسائل اقتصادی هستند باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی را  رفع کنند.

,

سهمگین گفت: این برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که اگر در یک نقطه ی مثبت هستند آن را به نقطه مطلوب تر برسانیم یعنی جهش پیدا کند و در کمیت و کیفیت افزایش داشته باشد که در رفع نیازمندی های داخلی و جهش برای صادرات و تامین نیازمندی های داخلی و خارجی تاثیر گذار باشد.

,

وی بیان کرد: در استان نیز برنامه های کلی را سازمان های ملی به استانی ابلاغ می کنند در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بانک مرکزی و تمام دستگاه های اقتصادی مبتنی بر اسناد بالادستی مثل برنامه ششم فعالیت می کنند و قطعا راهبرد و برنامه های اجرایی در راستای جهش تولید که مد نظر مقام معطم رهبری است را به استان ها ابلاغ می کنند.

,

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  افزود: دستگاه های اجرایی نیز برای اجرای این برنامه تلاش می کنند، در استان نیز ظرفیت ها مشخص است شرایط واحدهای تولیدی در استان را می دانیم و بر اساس ضوابط و قوانین آن ها را همراهی و کمک می کنیم، و اینکه دولت هم تلاش می کند بهترین شرایط را برای این واحدها تدارک ببیند قطعا این آمادگی در کارگروه های اقتصادی به ویژه کارگروه  اقتصادی مقاومتی وجود دارد و مدیریت اقتصادی این آمادگی را دارد که در راستای اجرای این سیاست کلی هر آنچه که از دستش بر می آید به واحدهای تولیدی کمک کند.

,

سهمگین گفت: ما کمک می کنیم که این واحدهای تولیدی بهتر از سال گذشته و با جهش بیشتری هم در کمیت و هم در کیفیت فعالیت کنند ما نیز در استانداری این برنامه را به عنوان یک برنامه جدی و اصولی پیگیری می کنیم و با ابلاغ سیاست های ابلاغی عملیاتی می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه