اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان مطرح کرد؛

ضرورت فاصله گرفتن مردم از رودخانه‎ها و مسیل‌ها

ضرورت فاصله گرفتن مردم از رودخانه‎ها و مسیل‌ها
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه مدیریت بحران استان به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بارش‌های استان زنجان در خط سیل نبوده است و این امر باعث شده تا سیلی در استان اتفاق نیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: بارش‌های خوبی از اولین روزهای سال در استان زنجان اتفاق افتاده و ادامه دارد که خوشبختانه موجب طغیان سدها و ایجاد مشکل نشده است.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه  تمهیدات لازم برای عبور سیلاب و مدیریت سدها انجام شده است، افزود: فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه مدیریت بحران استان به مردم است.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه با همکاری جهاد کشاورزی استان آگاه سازی مردم در زمینه حفظ محصولات کشاورزی انجام شده است، افزود: تا کنون سرمای زیر 5 درجه در سال جدید در استان ثبت نشده است تا به محصولات کشاورزی آسیب بزند.
,
 
,
کرامتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به میزان بارش‌های استان، سالی پر بار و پر از میوه برای هم استانی‌ها و کشاورزان باشد.
,
 
,
وی برضرورت رعایت نکات ایمنی در مناطق در معرض خطر به ویژه مناطق کوهستانی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: عدم اسکان و توقف در حرایم و بستر رودخانه‌ها ضروری است.
,
 
,
 این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه همه فرمانداری‌ها با وجود فشار کاری مباحث را رعایت کرده و آمادگی خوبی دارند، افزود: استان آمادگی لازم را در صورت احتمال وقوع سیل دارد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه