اخبار داغ

دادستان بروجرد:

عبور از مسیرهای ممنوعه بروجرد جرم است/برخورد قاطع با شایعه پراکنی در فضای مجازی

عبور از مسیرهای ممنوعه بروجرد جرم است/برخورد قاطع با شایعه پراکنی در فضای مجازی
مهدی محمدی گفت: با توجه به شرایط حساس جامعه، هر گونه سیاه نمایی و بزرگنمایی و همچنین انتشار اخبار جعلی جرم بوده و دستگاه قضا به جد با این افراد برخورد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در پی شیوع کرونا مصوباتی در ستاد مقابله با کرونا با هدف کاهش شیوع این ویروس و حفظ سلامتی مردم در نظر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: اجرای این مصوبات الزامی بوده و تخطی از این مصوبات، جرم محسوب می شود و با متخلفان برخورد خواهد شد چرا که هر گونه اقدامی که خلاف این مصوبات باشد و به سلامتی افراد جامعه لطمه بزند جرم است.

,

دادستان بروجرد با اشاره به کنترل ورودی های شهرستان تصریح کرد: در این راستا اکیپ هایی در مبادی ورودی شهرستان مستقر شده است و از ورود خوردوهای غیر بومی و غیر ساکن به شهرستان جلوگیری می شود.

,

وی بیان کرد: روز گذشته دو راننده خودرو که قصد عبور از مسیر مسدود شده شهرستان را داشتند دستگیر شدند.

,

محمدی از رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا خبر داد و گفت: فضای مجازی این روزها توسط پلیس فتا به دقت رصد می شود و اگر کسی در این فضا اقدام به شایعه پراکنی کند، شناسایی و برخورد لازم صورت می گیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس جامعه، هر گونه سیاه نمایی و بزرگنمایی و همچنین انتشار اخبار جعلی جرم بوده و دستگاه قضا به جد با این افراد برخورد می کند.

,

دادستان بروجرد اظهار داشت: در مبادی ورودی شهرستان بروجرد نیروی انتظامی، هلال احمر و بهداشت و درمان حضور دارند و کار کنترل را در این ورودی ها انجام می دهند.

,

وی افزود: تنها راه خروج از این وضعیت و خلاص شدن از ویروس کرونا، همکاری هر چه تمام مردم با دستگاه ها و رعایت نکات بهداشتی است و می طلبد مردم با ماندن در خانه و رعایت این نکات کرونا را شکست دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه